Avatar billede hybel Nybegynder
08. januar 2005 - 10:17 Der er 1 løsning

Mozilla og min hjemmeside.

Hej alle.

Det er med bukket nakke at jeg må overgive mig og sige, at at ikke kan få min website kompatibel med Mozilla og må have lidt ekstern hjælp. :-(

Jeg designer selv hjemmesider, laver digital grafisk kunst mm. og min force ligger absolut i det grafiske layout så håndkodning er ikke min stærke side, jeg er WYSIWYG'er og plejer at få det fulde ud af Dreamweaver MX men åbenbart ikke kompatibiliteten med Mozilla.

Hvad sker der med med Mozilla på www.i4design.dk ?! Kan index siden rettes for 200 point (måske endda til W3 validering) + et par timers hjælp med noget grafisk design ?!

- Hybel
Avatar billede hybel Nybegynder
30. januar 2005 - 16:17 #1
lukket