Avatar billede madpilot Nybegynder
06. januar 2005 - 18:13 Der er 1 kommentar

Creative MuVo - kan ikke se den

Hey jeg har lige fået en Creative MuVo mp3 afspiller, jeg har installeret drivers, men jeg kan ikke se den, jeg prøvede den lige på min fars og der virkede den fint og den viste sig som et eksternt drev i "Denne computer", uden at jeg havde installeret drivers.

Jeg har Windows XP og et ASUS P4-P800VM bundkort med USB 2.0

Når jeg starter computeren op med min Creative MuVo i USB så står den og siger noget i stil med "Detecting USB Mass storage Device", her står den så i evig tid.

Nogen der kender en løsning eller har forslag til hvad jeg kunne gøre for at løse problemet? På forhånd tak.
Avatar billede hrvig Nybegynder
06. januar 2005 - 18:26 #1
jeg har den samme mp3. Jeg har dog aldrig haft det problem men jeg kører min uden drivers. Jeg skulle mene drivers er til windows 95 eller 98 hvor den ikke kan se den uden dem. XP burde kunne se den uden drivers. Prøv at fjern dem og se om du så kan se den :)