Avatar billede paalo Nybegynder
06. januar 2005 - 17:44 Der er 1 kommentar

setxkmap problem

når jeg skriver: 'setxkmap iso-8859-1', for at ændre mit tastatur fra engelsk til dansk, kommer Mandrake med fejlen 'Cannot open display "default display"'.
jeg har også prøvet på bare at skrive: 'setxkmap da', som melder samme fejl tilbage.

Et bud på hvad der er galt, ville være rart.

/Ecade
Avatar billede irit Nybegynder
09. januar 2005 - 20:03 #1
Vil det ikke være lettere at ændre dit tastatur i din XF86Config fil?