Avatar billede jansgaard Nybegynder
19. marts 2001 - 06:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Outlook Express

Hi there...

min outlok Express har kørt perfekt indtil jeg uden varsel får beskeden \" Kan ikke startes da hukommelsen er for lille ell. harddisken er fyldt\" ?? trykker så ok og får beskeden \"outlook Expresskan ikke startes da MSOE.DLL ikke kan initialiseres\" ?? .... idet rammene ikke er ændret og der er ca. 2 gb. tilbage på harddisken fatter jeg intet??
Kan man evt. slette Outlok express hels og installere det igen uden at miste sine foretrukne og sin adresseliste??
Jeg har prøvet at geninstallere Outlook igen oven i den gamle uden nogen ændringer i problemstillingen??

Venligst Jansgaard
Avatar billede dna Nybegynder
19. marts 2001 - 07:34 #1
du kan vælge export... og gemme både emails og adressekartotek...

dna
Avatar billede dna Nybegynder
19. marts 2001 - 07:36 #2
når du så skal bruge det igen, så vælger du bare import, og vælger den fil som du lavede under export... TOTALT nemt, og faktisk lige til !!

Held og lykke

dna
Avatar billede jimsim Nybegynder
19. marts 2001 - 08:33 #3
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2001 - 09:16 #4
Grunden til at den siger at harddisken er fyldt, kan være fordi at temp biblioteket er overfyldt eller at din cache er overfyldt, prøv evt. at tømme disse.
Avatar billede hotpop Novice
19. marts 2001 - 10:19 #5
eller du har annulleret en scandisk og windows så ikke kan finde ud af hvor meget plads du har på harddisken...
Avatar billede jansgaard Nybegynder
19. marts 2001 - 10:58 #6
Først af alt *SS* tusinde tark for hurtig respons til mit spørgsmål til alle der var så kvikke ... tak!

dna: Hvordan kan jeg eksportere hvis jeg ikke kan åbne programmet??

spacemaninc: En mulighed ja, men havde tømt dem *S*

hotpop: Har annulleret masser af scandisk *GG* men aldrig haft problemet før??

jimsim : Takker, SÅDAN, problemet løst!!!
Avatar billede hotpop Novice
19. marts 2001 - 18:19 #7
jansgaard> har også kun oplevt det 2 ud af en million annulleringer af scandisk, men det KAN forekomme!
Avatar billede mik789 Nybegynder
19. marts 2001 - 21:53 #8
du kan også bare kopiere mappen \\Windows\\Foretrukne og sætte den ind igen når du har lagt IE ind igen. det samme gælder adressebogen. kopier filerne *.wab og *.wa~ fra mappen \\Windows\\Application Data\\Microsoft\\Address Book
Avatar billede babyshark Nybegynder
11. april 2001 - 15:30 #9
du får meddelelsen når og hvis du evt har installeret en nyere version af OE oven i en gammel. Den skal bare slettes i tilføj/fjern programmer og så installeres igen.