Avatar billede sdff Nybegynder
05. januar 2005 - 14:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Har brug for program, der forhindrer dyre opkald

Jeg har installeret internet på en forbindelse, der gør brug af telia opkaldt forbindelse.

Jeg har hørt, at jeg kan få et gratis program, der gør, at computeren ikke kan ringe op til dyre sider, fx. pornosider i Sweitz eller lignende sider.

Nogen der ved hvor jeg kan finde sådanne programmer?
Avatar billede sdff Nybegynder
05. januar 2005 - 14:59 #1
jeg har alle sikkerhedsopdateringer i orden plus at jeg har spyhunter og så videre.

Det er kun det programmet, det kan forhindre disse opkald jeg mangler
Avatar billede sdff Nybegynder
05. januar 2005 - 15:14 #2
er der nogen der ved om dialguard virker, når man servicepack2 installeret, der står ellers på deres hjemmeside, at det ikke gør
Avatar billede bjarteo Nybegynder
05. januar 2005 - 16:24 #3
mit forslag vil være at køre ad aware en gang i mellem (http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/) det sletter alle mulige lorte programmer som installerer sig selv når man surfer rundt på nettet...
Avatar billede sdff Nybegynder
05. januar 2005 - 17:17 #4
jeg har det her på maskinen, er det ikke godt nok?

Ad-Aware SE Personal Edition 1.05
Avatar billede bjarteo Nybegynder
05. januar 2005 - 17:57 #5
Ingen garantier fra min side, men hvis 1.05 er den seneste version, og du holder den opdateret, så burde det være godt nok. (læg mærke til at jeg siger burde, altså ingen garantier)