Avatar billede orfeus Nybegynder
05. januar 2005 - 14:11 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Butik, der sælger til Færøerne andet end IT-Butikken

Hejsa

Min nevø på Færøerne skal have ny pc, og da priserne på Færøerne er af en anden verden end den Danske(læs MEGET dyrere) vil vi prøve om vi kan finde en butik i DK, der sælger momsfrit til Færøerne.

Jeg kender til, at IT-Butikken gør, men de samler ikke stumper for folk, og min nevø kan ikke samle en pc selv, og de allerede samlede PC'er de har, har ikke gode nok komponenter(ASROCK bundkort...). Det skal helst være noget man "ved" duer, for det er lidt bøvlet med RMA helt fra Færøerne....

Så hvad jeg ønsker er en butik, der sælger momsfrit og sender til Færøerne, og enten har PC'er, hvor man kan lave om i konfigurationen eller hvor de samler de stumper man sender.
Avatar billede dragonknight Juniormester
05. januar 2005 - 14:32 #1
Avatar billede ibka Novice
05. januar 2005 - 15:19 #2
Avatar billede dragonknight Juniormester
21. januar 2005 - 15:44 #3
Lukketid ? ? ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
31. januar 2005 - 00:52 #4
Hva'så er der udvikling her ? ? ? ? ? ?
Avatar billede orfeus Nybegynder
31. januar 2005 - 07:44 #5
:o(
Snøft...

Hvordan lukker man sådan en abe....Jeg kan ikke hitte ud af det.......
Avatar billede ibka Novice
31. januar 2005 - 10:17 #6
du skal dele nogle point ud