Avatar billede amatoeren Nybegynder
18. marts 2001 - 23:11 Der er 10 kommentarer

C++ kompiler mangles.

Jeg skal bruge en C++ kompiler evt. Borland\'s, nogen der ved hvor og hvordan jeg får fat i den?
Avatar billede snowball Novice
18. marts 2001 - 23:19 #1
Prøv DJGPP !

http://www.delorie.com/djgpp/

Snowball
Avatar billede amatoeren Nybegynder
18. marts 2001 - 23:25 #2
Jeg vil også vide hvordan jeg får den på DJGPP.
Jeg er total grøn, har kigget på siden, men fandt ikke ud af hvordan jeg fik den.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. marts 2001 - 23:31 #3
Avatar billede snowball Novice
18. marts 2001 - 23:34 #4
Selve filerne du skal bruge ligger her:

ftp://ftp.simtel.net/pub/simtelnet/gnu/djgpp/v2/

Læs readme.1st for videre instrukser !

Snowball
Avatar billede enra Nybegynder
19. marts 2001 - 14:45 #5
Du kan downloade Borland Builder compiler 5.5 gratis her:

http://www.inprise.com/bcppbuilder/freecompiler/cppc55steps.html

Mvh
Arne
Avatar billede place Nybegynder
26. marts 2001 - 08:44 #6
Avatar billede redsaint Nybegynder
26. marts 2001 - 09:35 #7
Det her spørgsmål er for let... Jeg bruger Borland C++ compiler og jeg brugte knap 10 min. på at finde link\'et så jeg kunne downloade... Det tog så en anelse længere tid at downloade... Da jeg kun er udstyret med et 56k modem...

:o)
Avatar billede rasmusneckelmann Nybegynder
08. maj 2001 - 23:44 #8
tsk. Hvis jeg var dig ville jeg hellere punge ud, og købe MS Visual C++ 6.0, den er langt bedre end Borland C++ (flamewar!!! :).
Piratkopiering? hmm, det kender jeg ikke noget til!!!! :)

--
mvh Rasmus Neckelmann
Avatar billede cipherz Nybegynder
14. juli 2001 - 19:26 #9
vil stadig sige djgpp som de andre eller skift operativ system til linux og brug gcc der i, linux er meget bedre som udviklings system da de fleste/alle libs er opensource og nemmer at arbejde med når der er mere dokumentation.
men det er jo bare min mening :p
Avatar billede range Nybegynder
03. oktober 2001 - 14:46 #10
Hvis du ikke er kommet videre med at finde compileren og udviklingsmiljø\'et, så prøv at tage et kig på Dev C++ ... det er et Open Source produkt og er ganske gratis at bruge. Du kan finde den her: http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=10639

/range