Avatar billede dimonepigen Nybegynder
18. marts 2001 - 22:49 Der er 89 kommentarer

Kan i lide min adresse?

Jeg ville bare gerne vide om i kan lide min email adresse.

jeghaderofir@ofirlugteraflort.dk.cf
Avatar billede krusell Nybegynder
18. marts 2001 - 22:51 #1
øhm, nej...
Avatar billede syserror Nybegynder
18. marts 2001 - 22:51 #2
Besværlig at huske, men man lærer den nok med tiden :)

~SysError~
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
18. marts 2001 - 22:54 #3
nej, den er latterlig...
Avatar billede repsac Nybegynder
18. marts 2001 - 22:57 #4
Det virker lidt plat. Nogen en 12årrig kunne finde på ...
Avatar billede repsac Nybegynder
18. marts 2001 - 22:57 #5
Nogen = NogeT ... man er jo ikke språvli\' vel ... ;o)
Avatar billede goody-goody Nybegynder
18. marts 2001 - 22:58 #6
Dimonepigen er lige blevet 13 jeg er hans storebror
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
18. marts 2001 - 22:58 #7
goody-goody:> det kan du jo ikke gøre for :-)
Avatar billede repsac Nybegynder
18. marts 2001 - 22:59 #8
Avatar billede syserror Nybegynder
18. marts 2001 - 23:00 #9
goody-goody > Stakkels dig....vi har medlidenhed med dig :)
Avatar billede repsac Nybegynder
18. marts 2001 - 23:01 #10
=>goody-goody: kan du så ikke fortælle hende at det er laaangt over hendes sengetid? - fat 7 meter gaffa og benyt det som spændetrøje - fortæl hende at det er trenden at gå i gråt.
*LOL*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. marts 2001 - 23:03 #11
repsac:> (med chance for at alle mister al respekt for mig:) hvad er der galt med Creamy ? *G*
Avatar billede krusell Nybegynder
18. marts 2001 - 23:05 #12
creamy styrer :-)

(sår\'n da...)
Avatar billede syserror Nybegynder
18. marts 2001 - 23:06 #13
td > Enig, hvad er der galt med dem ?? Creamy styrer sq da lige så vildt som Limp Bizkit, og Limp B..... styrer for stort !!

:-)
Avatar billede repsac Nybegynder
18. marts 2001 - 23:07 #14
=>tdaugaard: ... det står jo i adressen ... så er siden jo overflødig ... alt står i adressen. Er det ikke bare super smart? *LOL*
*Seriøst*: Min lillesøster har slidt to stk.! (næsten) Derfor er Creamy ikke - lad mig sige det - foretrukne musikvalg!
Avatar billede blood Nybegynder
18. marts 2001 - 23:08 #15
Nu skal i ikke ned gøre Creamy. De er faktisk ret fede at danse til.
Avatar billede krusell Nybegynder
18. marts 2001 - 23:08 #16
Eller at danse på...
Avatar billede repsac Nybegynder
18. marts 2001 - 23:08 #17
Ja lad os nu mæske os i musiknavne i stedet for at hakke lidt ned på den 13 årrige der øjensynligt ikke foretrækker ofir som mailaccount ... *G* - whatever it means ... *G*???
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
18. marts 2001 - 23:09 #18
Krabben var så sød, på maven var den blød, den lå så stille at man faktisk troede den var død!! *G*
Avatar billede repsac Nybegynder
18. marts 2001 - 23:09 #19
=>krusell: *LOL* Go\' pointe!
Avatar billede repsac Nybegynder
18. marts 2001 - 23:10 #20
=>jdaugaard: ja hvilken poetisk kunnen de to slatne havenisser har ... ;o)
Avatar billede krusell Nybegynder
18. marts 2001 - 23:12 #21
hehe, ej hvis bare man var lidt yngre. (eller bare en gammel gris ;-) Så kunne man da godt finde på noget sjovt med hende, der ikke ligner et spark i skridtet...
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
18. marts 2001 - 23:12 #22
repsac:> ja, ik\'?!? :-)
Avatar billede repsac Nybegynder
18. marts 2001 - 23:12 #23
Kan I SÅ tage jeres små buttede fingre og få dem til at skrive www.creamy.dk! - Så kan I også melde jer ind i deres fanclub ... bævre bævre!
Avatar billede repsac Nybegynder
18. marts 2001 - 23:14 #24
=>krusell: Nu konverserede vi blot så flot om deres poetiske evner ... ikke om stylisternes kunnen ...
Avatar billede krusell Nybegynder
18. marts 2001 - 23:15 #25
Nåååååeh, det kunne i jo bare have sagt :-)
Avatar billede krusell Nybegynder
18. marts 2001 - 23:16 #26
Synes nu personligt godt om Help I\'m a fish albummet.
Er også liiiiidt træt af deres eget album (og nej, jeg har ikke nogen af dem selv...)
Avatar billede syserror Nybegynder
18. marts 2001 - 23:17 #27
krussel > Hvem af dem mener du ?

For mig at se ligner de begge to \"et spark i skridtet\" *G*
Avatar billede repsac Nybegynder
18. marts 2001 - 23:18 #28
Sig en gang til at du er \"LIDT\" træt af deres album! - jeg er MoNsTeR trAt af det!
Anyway ... kæft mand ... hvor langt ude kan man være?
Jeg går sq i hi inden dette her eksalerer til det der er værre end gummistøvleudhulerens sytøj!
G\'Nat folkens ... jeg trænger så absolut til mere end 6½ times søvn!
*LOVVvvvvl* ... snårk!
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
18. marts 2001 - 23:19 #29
krusell>> Jeg syntes tit vi skal høre om dit (specielle) forhold til den ene af creamyerne :-D
Avatar billede repsac Nybegynder
18. marts 2001 - 23:19 #30
=>syserror: lad bare krusell fantasere lidt ... han kan jo ikke gøre for han er til \"kuvøseguf\" ... ;o)
Avatar billede krusell Nybegynder
18. marts 2001 - 23:19 #31
Hende den mørke.
Hun er da meget sød. Lidt ung, men så er hun ikke helt spoleret endnu og kan trænes fornuftigt :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. marts 2001 - 23:20 #32
Creamy er da fede nok (altså NOGET af musikken) ... Krabbesangen & I\'m A Little Yellow Fish er min favoritter (jeg kan næsten høre hvordan min \"respekt rate\" lige dalede til 0 *GGG*)
Avatar billede krusell Nybegynder
18. marts 2001 - 23:21 #33
hvad mener du thoeger_portner? Det er da første gang (mener jeg) at jeg løfter sløret for denne, ellers godt gemte, hemmelige trang til små piger der synger :-)
Men der er andre her, der har det på samme måde, så det er nok en af dem der har snakket over sig. Vi er flere end i tror.....
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
18. marts 2001 - 23:22 #34
syserror>> jeg vil tro han mener hende halvnegeren..
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. marts 2001 - 23:22 #35
krusell:> hvor gammel var det lige du var ?

det er da ikke værre end at blazer herfra synes at alle 4 fra Creamy og Small Talk ser alt for godt ud *GGGGG*
Avatar billede krusell Nybegynder
18. marts 2001 - 23:23 #36
OG NEJ!!!!
Lad mig liiiiige stoppe jer inden i kommer for godt igang.
Jeg HAAAAAADER de der kitch-hits piger, hvad de nu hedder....
Avatar billede krusell Nybegynder
18. marts 2001 - 23:23 #37
Ah, det var small-talk jeg mente....
Avatar billede syserror Nybegynder
18. marts 2001 - 23:23 #38
thoeger_poertner  > Tænkte det nok...
Avatar billede krusell Nybegynder
18. marts 2001 - 23:23 #39
Og, nu skal vi ikke hænge os i detaljer, så som min alder :-)
Avatar billede syserror Nybegynder
18. marts 2001 - 23:24 #40
Small-Talk ???

Who tha hell is that ?!?!?!?
Avatar billede kee.... Nybegynder
18. marts 2001 - 23:28 #41
*lytter*
Avatar billede krusell Nybegynder
18. marts 2001 - 23:32 #42
Hhm, skal lige have en ting på plads.
Er dimonepigen en pige, en dreng, en trans eller skizo eller hvad?

\"Dimonepigen er lige blevet 13 jeg er hans storebror \" sagt/skrevet af goody-goody
Avatar billede syserror Nybegynder
18. marts 2001 - 23:34 #43
Hmmm: http://www.small-talk.dk/

Såvidt jeg kan se laver de dårlige kopier af andres sange. Slår dem ihjel den dag de laver en efterligning af Limp Bizkit.
Avatar billede syserror Nybegynder
18. marts 2001 - 23:35 #44
Trans
Avatar billede krusell Nybegynder
18. marts 2001 - 23:37 #45

KLIK PÅ LOGOET!

hhm, fed hjemmeside de har :-)
Avatar billede krusell Nybegynder
18. marts 2001 - 23:38 #46
Nogle af deres versioner af de gamle granprix hits er faktisk meget gode...
Avatar billede syserror Nybegynder
18. marts 2001 - 23:40 #47
krusell > Ej, nu stopper du ! *GGGG*
Avatar billede krusell Nybegynder
18. marts 2001 - 23:44 #48
hehe...
Avatar billede syserror Nybegynder
18. marts 2001 - 23:49 #49
Jeg tror heller vi må få admin til at slette dette spm. inden krusell mister den respekt han aldrig har haft *lååål*
Avatar billede blood Nybegynder
18. marts 2001 - 23:50 #50
Er det mig? eller har vi ikke hørt fra admin i snart 2 uger?
Avatar billede krusell Nybegynder
18. marts 2001 - 23:51 #51
hvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad?
Skulle faktisk selv til i starten, at brokke mig over, at nogen opretter sådanne her spørgsmål, bare fordi de åbentbart føler sig udblokket af ofir.
Har ikke noget imod, sjove spørgsmål fra tid til anden, men det der var liiiige en tand for latterligt.
Avatar billede krusell Nybegynder
18. marts 2001 - 23:52 #52
Næeh, synes heller ikke at admin, har været så aktiv, men det er vist ikke 2 uger siden.
Måske enda kun 4-5 dage :-)
Avatar billede blood Nybegynder
18. marts 2001 - 23:53 #53
krusell >> Jeg vil sige at det er belastene at se sådan et spm hver og hver anden dag!
Avatar billede blood Nybegynder
18. marts 2001 - 23:54 #54
krusell >> Jeg oprettet et spm til admin sidste søndag og jeg har ikke hørt fra ham
Avatar billede krusell Nybegynder
18. marts 2001 - 23:55 #55
Ja, der er for mange for tiden.
Også den der med cowboy-bøsserne.
Kunne godt undvære sådan noget, men en god creamy diskution er ikke at foragte :-)
Avatar billede syserror Nybegynder
18. marts 2001 - 23:55 #56
Fik en mail fra admin for en uge siden, efter 3 ugers ventetid. Ellers har jeg ikke set/hørt noget til ham.
Avatar billede blood Nybegynder
18. marts 2001 - 23:56 #57
cowboy-bøsserne?? Den har jeg ikke set! Har du et link?
Avatar billede syserror Nybegynder
18. marts 2001 - 23:56 #58
Man burde faktisk oprette en kategori til denne slags vittige spm. hvor de bliver slettet en uge efter oprettelsen.
Avatar billede krusell Nybegynder
18. marts 2001 - 23:58 #59
Tror bare der ville komme alt for meget lort der så.
Fri Debat er udemærket, så længe folk holder lidt igen. Det er der desværre bare alt for mange der ikke gør.
Avatar billede krusell Nybegynder
18. marts 2001 - 23:59 #60
Nej, kan ikke lige finde linket, det var sgu ikke lige noget jeg gad og gemme. Er mere til små piger :-)
Det er rimeligt nyt. Hed vist noget med \"bla bla i det vilde west...\"
Avatar billede syserror Nybegynder
19. marts 2001 - 00:00 #61
blood > Tror det er denne: http://www.eksperten.dk/spm/57419
Avatar billede blood Nybegynder
19. marts 2001 - 00:02 #62
Har eksperten engang brugt ASP????
http://www.eksperten.dk/spm/20267

syserror >> Ups! jo den har jeg set :-)
Avatar billede krusell Nybegynder
19. marts 2001 - 00:04 #63
Ja, det var den jeg mente...

ASP?
Avatar billede syserror Nybegynder
19. marts 2001 - 00:05 #64
blood > Det ser sq sådan ud. *G*
Avatar billede blood Nybegynder
19. marts 2001 - 00:06 #65
krusell >> Hvis du kigger på linket i det spm
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=20224 og linket virker skam!
Avatar billede krusell Nybegynder
19. marts 2001 - 00:06 #66
aah, mig blind igen...

Ja, det tror jeg nu nok de har :-)
Avatar billede syserror Nybegynder
19. marts 2001 - 00:06 #67
krusell > Her er ihvertfald anvendt en .asp fil http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=20263
Avatar billede syserror Nybegynder
19. marts 2001 - 00:07 #68
Baaah, jeg er sq altid sent på den *G*
Avatar billede krusell Nybegynder
19. marts 2001 - 00:08 #69
Fååååårk.
Har brugt over en time på det her spørgsmål.
Drenge og piger og dimonepigen, jeg daffer. Skal spille lidt CS :-)
Vender tilbage engang i nat...
Avatar billede krusell Nybegynder
19. marts 2001 - 00:08 #70
1.20 min mere præcist :-(
Avatar billede goody-goody Nybegynder
19. marts 2001 - 00:08 #71
det var satans, som dette spørgsmål fyldte min mail ud....

Eksperten har et dårligt chatsystem, men det er jo selvfølgelig heller ikke et plat chatsted, det er bare irriterende at man skal opdatere osv...

ps. jeg nyder at læse hvordan denne samtale har drejet, fra en mail-adresse til cowboybøsser
Avatar billede syserror Nybegynder
19. marts 2001 - 00:08 #72
Nå, jeg daffer i seng og i kan bare vove på at fylde min mailbox op med alle mulige indlæg om creamy, small talk, ofir ... whatsoever
Avatar billede syserror Nybegynder
19. marts 2001 - 00:10 #73
goody-goody > He He
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. marts 2001 - 02:54 #74
Ok, jeg kan leve med Creamy og Cowboybøsser, men nej Krusell den går ikke med Small Talk - Helt ørli manner...
Avatar billede krusell Nybegynder
19. marts 2001 - 02:57 #75
Hhm, du har vist ikke læst det hele godt nok :-)
Jeg kan heller ikke lide Small Talk.
Sangene, som jo er lavet af nogle helt andre, er derimod noget helt andet
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. marts 2001 - 03:00 #76
Sorry læste det som dit indlæg. Det var syserror´s

Du hader dem og det er der vist også en ganske bestemt og meget god grund til.... Så vil jeg hellere tvangsindlægges til at høre Whigfield og Creamy på den lukkede....
Avatar billede krusell Nybegynder
19. marts 2001 - 03:02 #77
Hehe.
Saturday Night styrer :-)
Avatar billede krusell Nybegynder
19. marts 2001 - 03:08 #78
Der er sgu alligevel en del vågne her, selvom eksperten virker ret død...
Shit, kan ikke tage mig sammen, til at redesigne hele den side jeg er igang med :-(
Men bliver nok nød til det, da det jeg har nu skodder en del...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. marts 2001 - 03:10 #79
Min gamle kæreste gav mig sårn en dobbelt CD med Whigfield. Én CD med originalerne og en anden med remixes på.... Kanon remix.... Hører altid \"Last Christmas\" i den version - altså når julen er over mig....

Jeg reloadede lige \"Nyeste Spørgsmål\" og antallet online steg fra 10 til 14??? Folk er sgu da ikke på vej op nu? Så skal de sgu da med på Skt. Hans.
Avatar billede krusell Nybegynder
19. marts 2001 - 03:12 #80
Hehe...
Nu er der 15.
Ej, jeg mener nu den eneste rigtige Last Christmas er med Wham,
Avatar billede krusell Nybegynder
19. marts 2001 - 03:12 #81
Avatar billede dimonepigen Nybegynder
19. marts 2001 - 07:47 #82
Jeg synes ikke rigtigt i holder jer til sagen.
Jeg spurgte om jeres mening om min email adresse og så begynder i at snakke om Creamy og Last Cristmas...

Jeg har oprettet den der fede email adresse fordi jeg synes det er så klamt at være på ofir og chatte og kalde sog \"sød fyr 11\" og have en email adresse der er lovergirl@ofir.dk derfor oprettede jeg den email adresse nu når det er gratis.

Hey forresten hvis i lige vil høre et fedt remix af \"Fly On The Wings Of Love\" så download min version \"Fly On The Stjerneskud\" på www.goody-goody.dk/Musik/stjerneskud.mp3
kan også findes på napster hvis man søger under Dimon Skinkes Onemanband (det er mig)
Avatar billede krusell Nybegynder
19. marts 2001 - 11:18 #83
Jeg synes da vi fik fastslået, i løbet af diskutionen, at selve emailen var lidt plat og at spørgsmålet ikke hørte til her.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
19. marts 2001 - 19:31 #84
Woooooooooow!!!!! Det er da helt vildt så dårlig musiksmag de fleste af jer har....smalltalk, creamy: BVADR!

Til jer som hader smalltalk og creamy herinde, vil jeg bare sige at i ikke lider nær så meget som jeg gør. Jeg går tilfældigvis i klasse med Blazer herinde fra, og hans musiksmag er lige så dejlig som jeres.

en lille liste:
SOAP
Creamy
Small talk
andet herligt dancemusic!

I kan da ikke seriøst mene at sådan noget musik er godt!?
Avatar billede ezzuk Nybegynder
19. marts 2001 - 19:32 #85
LOL! I er allesammen nogle BLAZER\'e!!!!!! (nu får jeg tæsk)
Avatar billede krusell Nybegynder
19. marts 2001 - 19:40 #86
Creamyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede repsac Nybegynder
20. marts 2001 - 20:51 #87
=>dimeonpigen: Din *NiSSe* Se så at få lukket dette spørgsmål!
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
20. marts 2001 - 21:17 #88
repsac:> dimonepigen er blevet slettet...
Avatar billede krusell Nybegynder
20. marts 2001 - 22:20 #89
En eller anden gør noget ved det her spørgsmål, inden det går helt galt for mig......