Avatar billede dready Nybegynder
18. marts 2001 - 22:08 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Counter strike.........

Hvor kan jeg finde noget om counter strike?
Og hvor kan jeg downloade cs boots?
Avatar billede makse Nybegynder
18. marts 2001 - 22:10 #1
Søg i eksperten.
Avatar billede aneez Nybegynder
18. marts 2001 - 22:10 #3
du kan besøge www.counter-strike.net der kan du hente det.

Hvis vi snakker danske sider så er der ihvertfald www.counter-strike.dk

og du kan finde dig nogen gode bots her:

http://www.planethalflife.com/csbots/realbot.shtml

/Aneez
Avatar billede dready Nybegynder
18. marts 2001 - 22:11 #4
Okay
Avatar billede dimonepigen Nybegynder
18. marts 2001 - 22:17 #5
det er bedst at downloade det fra games.jubii.dk uden www.

Husk at brug getright eller gozilla til at downloade filen med. Getright og Goozilla er nogen såkaldte download managere dvs. man bruger dem hvis man skal downloade store filer så kan man pause sin downloadning hvis man skal i seng eller sætte den til at logge af når filen er downloadet og hvis din computer ligepludselig går i sort kan du altid resume filen igen!

Jeg vil anbefale getright. Du kan downloade det gratis på www.downloads.com eller www.getright.com

Hilsen Dimonepigen...
Hvis du lige vil høre et fedt remix af Fly On The Wing Of Love så prøv at download Fly On The Stjerneskud
du kan downloade den på www.goody-goody.dk/Musik/stjerneskud.mp3
Det er mig der har lavet den...
Avatar billede krusell Nybegynder
18. marts 2001 - 22:40 #6
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRGH
Avatar billede rfogh Nybegynder
25. april 2001 - 19:47 #7
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRGH

(Krusell>> Hvis jeg tolker det rigtigt er jeg enig...)
Avatar billede krusell Nybegynder
25. april 2001 - 20:54 #8
At det er for vildt at folk stiller sådanne spørgsmål, med så mange point...

(ikke at jeg ikke nåede at svare, dont worry:)
Avatar billede rfogh Nybegynder
25. april 2001 - 21:05 #9
Hmmm... Det var ikke det jeg ARG\'ede... :o)
Avatar billede krusell Nybegynder
26. april 2001 - 12:44 #10
ok da :-p
Avatar billede rfogh Nybegynder
26. april 2001 - 16:31 #11
(Noget med, at nogle folk ikke kan finde ud af at svare på det de bliver spurgt om - og kun det! :o) )
Avatar billede krusell Nybegynder
26. april 2001 - 17:12 #12
LOL ok :-)
Ja det er rigtigt