Avatar billede dimonepigen Nybegynder
18. marts 2001 - 21:51 Der er 13 kommentarer

counter-strike?

jeg har downloadet cs 1.1 full og halflife update 1106 full. Jeg kan godt gå ind i halflife og ind i multiplayer internet games og så trykker jeg update og så opdaterer den de der 10000 servere men hvis jeg prøver at gå ind i en af dem står der alt det der med connection accepted og 1600 server # 146 men så kommer man ikke videre. Computeren arbejder men den bliver ved med at arbejde. Man kan ikk trykke på nogen knapper og bliver nød til at genstarte. Hvis jeg prøver at gå ind i lan game og laver mit eget spil kan jeg saktens spille også ,ed bots. Jeg har også prøvet med Gamespy men den siger det samme...

Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede nomiz Nybegynder
18. marts 2001 - 21:56 #1
Du skal bare lade den tænke færdig.. Det der med Precaching reccources, og alt det der er blevet fjernet.. Bare lad den stå og tænke, og hvis den får timeout prøver du bare igen!
Avatar billede dimonepigen Nybegynder
18. marts 2001 - 22:00 #2
jeg har prøvet at lade den tænke i næsten 10 min men der sker ikke noget...
Avatar billede nomiz Nybegynder
18. marts 2001 - 22:06 #3
Det var mærkeligt... Har du Half-life originalt?
Avatar billede dimonepigen Nybegynder
18. marts 2001 - 22:09 #4
Jaja jeg har købt half-life fuldstændig lovligt og har ikke cracked det eller installeret andre patches eller underlige filer. Det eneste jeg har gjort er at 1. installere half-life 2. installere 1106 full patch 3. installere Counter-Strike 1.1 full.
Avatar billede dimonepigen Nybegynder
18. marts 2001 - 22:10 #5
kan problemet komme fordi man har brændt spillet da?
Avatar billede nomiz Nybegynder
18. marts 2001 - 22:17 #6
Nej. Hvis den er brændt fra en original CD skulle det virke.. Jeg har haft samme problem som dig, og jeg afinstallerede bare ALT hvad der hed Half-Life på min computer, og installerede det fra en CD, og opdaterede, helt fuldstændig efter bogen! Og så virkede det!

/vh
Simon
Avatar billede nomiz Nybegynder
18. marts 2001 - 22:17 #7
(skal møde tidligt imorgen, så jeg knalder brikker nu..ses!)
Avatar billede dimonepigen Nybegynder
18. marts 2001 - 22:31 #8
Tak for svaret nomiz. Jeg hved ikke om det virker og jeg har ikke tid til at prøve det fordi jeg skal lave lektier og sådan noget pis, how undskyld tis.

Man må jo ikke bande vel!
Avatar billede dimonepigen Nybegynder
18. marts 2001 - 22:32 #9
hvad mener du forresten med at \"knalde brikker\"
Avatar billede nomiz Nybegynder
19. marts 2001 - 18:08 #10
sove! :)
Avatar billede the_magician Nybegynder
04. september 2001 - 22:20 #11
Din internet connection virker fint ? Har du husket at ændre den så den står på det rigtige. Og har du nogen firewall-tingester af en eller anden art installeret ? Desuden har du prøvet at opdatere ved hjælp af det prg. som følger med Half-Life ?
Avatar billede xx007x Nybegynder
28. marts 2003 - 17:23 #12
det kan være fordi at du har rodet men mapen models eller noget lignende
det er sket mange gange for mig men jeg har altid gen instaleret det efter.
Avatar billede xx007x Nybegynder
31. marts 2003 - 19:17 #13
men det med update prøv at trykke refresh i steddet for