Avatar billede leblodia Nybegynder
04. januar 2005 - 14:01 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Logitech webcam sløver computeren

Hey

Jeg har en kammerat som har en bærbar Sony PC og så snart man installerer softwaren (nyeste version fra logitech.com) til hans Logitech Messenger Webcam bliver computeren ekstrem langsom. Man kan fint åbne startmenuen men går man ind i "Denne computer" får man bare lygten som står og søger og det bliver den ved med i laaaang tid. Fjerner man softwaren igen er problemet der stadig og kan kun rettes ved at køre noget system gendannelse.
Det er samme problem hvis man installerer softwaren til hans digital kamera som også kører USB.

Udmildbart tyder det på et USB problem men hvad/hvordan?
Avatar billede c-holst Novice
04. januar 2005 - 15:11 #1
man kunne jo prøve en reapar af windows, og så installation af sp2.
har er en god artikkel om emnet, som det godt kan betale sig at læse først
http://hcma.dk/tips&tricks.htm#install_repair

ud over det kan i jo prøve at opgradere chipsetdriverne og driverne til USB
Avatar billede c-holst Novice
31. januar 2005 - 21:23 #2
hvordan går så, har du brug for mere hjælp, ellers synes jeg du skal lukke trådan
hvh
carsten
Avatar billede leblodia Nybegynder
31. januar 2005 - 21:33 #3
Min kammerat er i England så kan desværre ikke teste.
Avatar billede leblodia Nybegynder
07. maj 2005 - 21:39 #4
lukker