Avatar billede tmr Nybegynder
18. marts 2001 - 20:43 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

modem

Hver gang jeg proever at logge paa, siger den at \"line busy\", og det forstaar jeg ikke efter som, at den baerbar som ringer det samme nummer gaar paa hele tiden.
hvad kan det vaere

Toby
Avatar billede shadmuda Nybegynder
18. marts 2001 - 20:44 #1
du skal geninstallere TCP/IP
Avatar billede shadmuda Nybegynder
18. marts 2001 - 20:44 #2
har du windows?
Avatar billede tmr Nybegynder
18. marts 2001 - 20:49 #3
ja det er 98se
Avatar billede krusell Nybegynder
18. marts 2001 - 20:50 #4
Det kan også være modem-driverne.
Avatar billede shadmuda Nybegynder
18. marts 2001 - 20:52 #5
ok.... gå ind i
kontrolpanelet
netværk
tryk på TCP/IP og så på fjern
genstart computeren
gå ind i netværk igen
tryk tilføj
protokol og tilføj
microsoft
tcp/ip
tryk ok
og genstart computeren

håber du forstod ellers prøver jeg igen
Avatar billede shadmuda Nybegynder
18. marts 2001 - 20:53 #6
nej det er ikke modem driveren:)
Avatar billede tmr Nybegynder
18. marts 2001 - 20:55 #7
ja jeg kan ikke finde nogen ny paa nette, det er et tekcomm 56 k fax modem. hvis nogen kunne finde en nye driver et sted.

toby
Avatar billede shadmuda Nybegynder
18. marts 2001 - 20:56 #8
prøv det jeg sagde hvis du vil kan jeg sende dig det i billede form så du kan følge med:)
Avatar billede tmr Nybegynder
18. marts 2001 - 20:57 #9
ok jeg vil lige proeve det med tcp/ip

toby
Avatar billede krusell Nybegynder
18. marts 2001 - 21:03 #10
Selvfølgelig kan det være driverne, hvad snakker du om?
Det er måske ikke sandsynligt, men det er da stadig en mulighed.
Avatar billede shadmuda Nybegynder
18. marts 2001 - 21:11 #11
99% af gangen måske:)
Avatar billede riversen Nybegynder
18. marts 2001 - 21:21 #12
krusell: lad ham nu...det er hans første dag på eksperten *S*
Avatar billede shadmuda Nybegynder
18. marts 2001 - 21:24 #13
næh... jeg slettede mit gamle brugernavn
Avatar billede krusell Nybegynder
18. marts 2001 - 21:26 #14
ok, da :-)
Men man hører nu om alle mulige og umulige tilfælde her, så man kan ligesågodt få alle muligheder frem og så se om der ringer en klokke.
Nogen gange har folk også bare glemt en lille simpel ting, som de bare lige skal have en hint om.
Avatar billede krusell Nybegynder
18. marts 2001 - 21:27 #15
Den skal jeg lige have igen?
Du slettede dit gamle brugernavn? Og hvad var omstændighederne der så?
Avatar billede tmr Nybegynder
18. marts 2001 - 21:34 #16
hmmmm...
Nu har jeg lige reinstalleret min TCP/IP, og nu siger den \"no answer\". naar jeg proever at logge paa???
Avatar billede shadmuda Nybegynder
18. marts 2001 - 21:35 #17
jeg skulle skifte internet abbonnement og derved email derfor afmeldte jeg mig..jeg havde samme navn og 9758 point
Avatar billede shadmuda Nybegynder
18. marts 2001 - 21:36 #18
du huskede at genstarte hver gang?
Avatar billede shadmuda Nybegynder
18. marts 2001 - 21:37 #19
du kan også godt formatere din computer så er problemet løst...den er lidt dum men en sikker mulighed
Avatar billede tmr Nybegynder
18. marts 2001 - 21:38 #20
yes det gjorde jeg
Avatar billede krusell Nybegynder
18. marts 2001 - 21:44 #21
Og, det lyder rimeligt surt, men også lidt dumt.
Hvorfor skiftede du ikke bare emailen ud hos den gamle bruger?
Avatar billede shadmuda Nybegynder
18. marts 2001 - 21:47 #22
ja, det var jeg så ikke klar over at man kunne...selvom den egenligt er ret oplagt at denne mulighed er der, men check tilbage her om 2 måneders tid, så er pointene tilbage:)
Avatar billede zhark Nybegynder
18. marts 2001 - 22:37 #23
Omformatere?? - slette TCP/IP jeg synes sku\' shadmuda kører hård på, skal PCen ikke til eftersyn! Har du optjent de 9000p på 5 år?
Hvad med at se opkaldsforbindelsen opsætning modem
Avatar billede rebecca Novice
19. marts 2001 - 00:12 #24
Hej tmr
Jeg har selv haft samme problem med mit lasat 56k modem, måden jeg løste det på var at afmontere alle kabler fra modemet, genstarte computeren montere kablerne igen og geninstallere driverne og så virkede det igen.
Mvh.Rebecca
Avatar billede zhark Nybegynder
19. marts 2001 - 00:47 #25
Avatar billede momoney Novice
19. marts 2001 - 21:20 #26
Hvis du har en inernetudbyder med forvalg /1001 1010 ect. )
Kan det være derfor.
Prøv at se om den eksembelvis er slået fra på den bærebare men er på den stationære....

Det har intet med driverne at gør......