Avatar billede bakerboydk Nybegynder
03. januar 2005 - 20:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

gratis virusprogram

Heysa.. Jeg leder efter et godt og gratis virusprogram, som bliver opdateret tit.. Jeg har før benyttet avast! og var rigtig tilfreds med det, men nu kan jeg ikke bruge det mere ØV :( og vil ikke betale for det, da der findes en masse gratis virusprogrammer
Avatar billede lorentsnv Nybegynder
03. januar 2005 - 20:59 #1
AVG Free Antivirus er blevet omtalt af PCWorld og opdateres daglig.
Link: http://free.grisoft.com/freeweb.php/doc/2/
Avatar billede lorentsnv Nybegynder
03. januar 2005 - 21:06 #2
Hvids det har interesse, findes der en lille omtale om den nye version af AVG hos PCWorld Danmark på følgende adresse:
http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=5446

PC World skriver bl.a.: 'hvis kvalitet virker ganske overbevisende'.
Bruger selv programmet, og det fungerer utmerket, og henter selv daglige opdateringer over internet.
Avatar billede area48 Nybegynder
03. januar 2005 - 21:11 #3
Lige et spørgsmål: Hvorfor kan du ikke længere benytte Avast ?? Så vidt jeg ved er det da muligt at gen-registrere programmet efter 12 måneder.
Avatar billede thomasmnp Nybegynder
03. januar 2005 - 21:14 #4
Avatar billede thomas_nj Nybegynder
03. januar 2005 - 21:23 #5
Vil også helt klart anbefale AVG. Uden tvivl den bedste antivirus efter min mening.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. januar 2005 - 21:42 #6
Undrer mig også lidt over det med Avast?

Nå, men du kan bruge Bitdefender V.7 free edition: http://www.bitdefender.com/bd/site/products.php?p_id=24
Avatar billede petersen Novice
03. januar 2005 - 21:50 #7
Jeg bruger også efter anbefaling AVG, alligevel fandt Stop-Sign Threat Scanner 5 virus på min pc?
Avatar billede summer Mester
03. januar 2005 - 22:18 #8
Avast er stadig gratis. Prøv lige at læse igen http://www.avast.com/eng/down_home.html At du skal registrere dig har ikke noget med betaling at gøre. Har selv brugt Avast i over 2 år.
Avatar billede bakerboydk Nybegynder
04. januar 2005 - 15:55 #9
ved det ikke men det fungede ikke lige
men takker for hjælpen AVG er lige det jeg ledte efter