Avatar billede milan Nybegynder
03. januar 2005 - 17:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved opstart ny cpu fundet

Hejsa
Min pc bliver ved med at sige at jeg installeret en ny cpy,
jeg har prøvet at skifte det lille batteri, da jeg fik at vide,at det kunne være, det rimelige irrerterende, ellers virker den perfekt, jeg vil bar gerne have det forsvinder

MB p4p800-E
Avatar billede milan Nybegynder
03. januar 2005 - 17:57 #1
Håber i kan og vil hjælpe ;)
Avatar billede egidiussen Nybegynder
03. januar 2005 - 18:23 #2
Hejsa
Det lyder som om du har et bundkort som fortæller hvis der er noget galt (asus bruger det), og at det ikke fungere som det skal.
Det har jeg prøvet engang, og dengang løste jeg det ved at få den funktion fra i BIOS - hvad er det for et bundkort?
Avatar billede milan Nybegynder
03. januar 2005 - 20:31 #3
hej egidiussen , mit bundkort hedder p4p800-e deluxe,
Avatar billede milan Nybegynder
11. januar 2005 - 20:31 #4
Pillede alt ud og satte de i igen , så virkede det sgu, efter 1 hel uge med det lort