Avatar billede angelize Nybegynder
18. marts 2001 - 20:02 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Thumbnail problem

I ME er der jo den funktion at fx når man gemmer et billede kan man se et thumbnail af billedet når man går ind i den mappe den er gemt i. Altså i stedet for at man skal åbne billedet kan man bare se en lille version af det i mappen.

Mit problem er at jeg på en eller anden måde har slået det fra...men jeg vil gerne have det tilbage. Men hvordan??

Når jeg sætter \"show thumbnails\" til ser jeg kun et billede af det program det tilhører...ved ikke om i forstår.
FX: Hvis billedet tilhører Adobe Photoshop ser jeg en adobe ikonet i stedet for en lille version af billedet.

Hvad er der galt...??

Avatar billede shadmuda Nybegynder
18. marts 2001 - 20:27 #1
flere point tak:)
Avatar billede angelize Nybegynder
18. marts 2001 - 20:29 #2
Haha....jeg ville give flere points hvis jeg havde flere
Avatar billede double-g Juniormester
18. marts 2001 - 21:22 #3

Du mister den funktion med thumbnails, når ikke længere IE er standardprogram til at åbne billedfilen

Avatar billede angelize Nybegynder
18. marts 2001 - 22:57 #4
Double-G....hvordan gør man det?
Avatar billede double-g Juniormester
18. marts 2001 - 23:07 #5

Du finder en fil af den type du vil ændre, højreklikker på den og vælger >åben med<
Derefter SKAL du vælge >vælg program< selvom du kan vælge IE direkte.
Under >vælg program< finder du så IE og sørger for at >brug altid dette program til denne filtype< er markeret før du siger >ok<

Avatar billede angelize Nybegynder
19. marts 2001 - 22:00 #6
Nope...virker ikke.
Avatar billede double-g Juniormester
20. marts 2001 - 20:04 #7

Hmmmm, så prøv at gå ind under >vis< og vælg >miniaturere<

Avatar billede double-g Juniormester
20. marts 2001 - 20:07 #8

Halli-hallo, det kan man da også gøre UDEN at sætte IE som standard.
UUUUUPS.

Avatar billede annnrz Nybegynder
24. marts 2001 - 01:31 #9
til Double G -> det du skriver med at man skal associere (eller hvordan det staves) programmer til at åbne den enkelte fil, har sguda ik noget med et thumbnail at gøre!....

og sguda SLET ik med IE

men som du rigtigt selv skriver senere bruger man blot Højreklik-Vis-Miniaturer
Avatar billede double-g Juniormester
11. april 2001 - 19:12 #10

Er det ikke på tide at få lukket spørgsmålet ???