Avatar billede playern Nybegynder
03. januar 2005 - 12:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Færdiggørelse af hjemmeside

Hej,

Jeg har i længere tid kæmpet for at få min hjemmeside op at køre - men dem der har skulle lave den, kan ikke tage sig sammen - og det har jeg ikke tid til at vente på!!

Der mangler stadig en masse ting.

Jeg har derfor brug for en ansvarlig, pålidelig og hurtig programmør der kan færdiggøre den. Jeg fortrækker at du har mulighed for at komme til Aalborg - jeg er ikke til korrespondence på e-mail eller messenger! Jeg foretrækker personlig eller telefonisk kontakt.

Jeg vil gerne se nogle links til noget af det du har lavet før.

Prøv at kigge ind på www.flexfit.dk
Her kan du se vores hjemmeside som den ser ud på nuværende tidspunkt. Det kan også være en mulighed at lave en helt ny....

Jeg venter på jeres svar.
Avatar billede vallemanden Nybegynder
03. januar 2005 - 12:29 #1
Prøv at kontakte jan på
http://www.jumpstart.dk
Avatar billede pehory Nybegynder
03. januar 2005 - 12:38 #2
Jeg kunne godt tænke mig at lave din side færdig. Jeg bor godt nok i Slagelse, men vi kan jo bruge telefonen når vi skal kommunikere :-)
Jeg vil ikke oplyse mere herinde, men hvis du skriver på min email
peter @ peterrytter . dk  kan du få referencer og nr.

Mvh Peter
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
03. januar 2005 - 12:43 #3
Hej.

Medmindre der kræves mere avanceret programmering, bør opgaven fint kunne klares via telefon og eventuelt med e-mail som supplement, til fremsendelse af diverse dokumentation.
Det udelukker dog naturligvis ikke at jeg sagtens kan komme forbi til et møde, hvis du er mere tryg ved det.

Det er altid rarest at møde folk personligt.

Mvh. Jakob

http://www.pixeltrail.com (indeholder kontaktinformation)
Avatar billede thb Nybegynder
03. januar 2005 - 13:22 #4
Du kan skrive en mail til mig: thb[at]tdcspace.dk så kan du få tlf nummer.

Har et meget godt CMS som du helt sikkert vil kunne bruge..

Thomas
Avatar billede g1um Nybegynder
03. januar 2005 - 13:39 #5
Jeg er også interreseret, og er vil selvfølgeligt gør det godt og billigt.
skriv gerne til: glum.ua (a) gmail.com
Avatar billede areon Nybegynder
03. januar 2005 - 14:14 #6
Hej Playern,
Jeg kan tilbyde jer en færdig professionel løsning med eventuel redesign og tilhørende CMS system til opdatering og vedligeholdelse af side og produkter...

Jeg kan ligeledes fakturere din løsning...

Hvis du ønsker et uforpligtende tilbud for ovenstående, kontakt mig på ts(at)net4you.bg - Ønsker du at se løsninger som jeg / vi har stået for kan du kigge på www.net4you.bg (vælg engelsk version.)

Vi kan korrospondere over skype (internettelefon) eller almindelig telefon hvis det ønskes...

Med venlig hilsen
Thomas Sørensen
Avatar billede mads111 Nybegynder
03. januar 2005 - 22:07 #7
Hej,
Mit navn er Mads Timmermann..
Jeg kan designe flotte, brugervenlige og stabile hjemmesider til meget billige penge grundet jeg er under uddannelse, nemlig indefor området.

Håber på din interesse samt at høre fra dig.

Mere info, samt referencer på www.timmer.dk - mail: mads(A)timmer.dk
Avatar billede saucer Nybegynder
04. januar 2005 - 12:55 #8
Du kan kontakte os på info@duo-interactive.dk og se hvad vi kan på www.duo-interactive.dk
Avatar billede vallemanden Nybegynder
19. februar 2007 - 13:27 #9
måske på tide at lukke