Avatar billede l_otto Nybegynder
03. januar 2005 - 09:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Jobportal hvor kan sådan en købes

Jeg har kigget lidt rundt på nettet.. hvor kan man købe en jobportal ?
Avatar billede retep Nybegynder
03. januar 2005 - 09:49 #1
Hejsa ;)

Jeg ved ikke om du kan finde en færdig jobportal-løsning på nettet, men vi er da mange bureauer der gerne vil give tilbud på at lave en.

Lav en grundig kravspecifikation og send den rundt til en 5-10 forskellige webbureauer, og vælg så dem der kommer med det mest seriøse bud.

Mvh
Peter Aude
pa@atorbital.com
AT-Orbital.com
Avatar billede l_otto Nybegynder
03. januar 2005 - 09:52 #2
Hej peter

Tak for det... mærkeligt der ikke er nogen der har lavet et standart system man kan arbejde videre på..
Avatar billede keysersoze Guru
03. januar 2005 - 09:53 #3
jeg tror ærlig talt ikke det er noget du kan købe som en færdig pakke ligesom så mange andre ting - det er trods alt et rimelig begrænset marked man har hvis man har sådan et system liggende :) Derfor vil jeg mene du i stedet skal ud og finde en til at lave det fra bunden af
Avatar billede l_otto Nybegynder
03. januar 2005 - 09:58 #4
ok, jeg høre hvad i siger :-) jeg vender tilbage....
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. januar 2005 - 10:13 #5
http://www.fullxml.com er en fuldt færdig protal med forum og andet. Den kan du downloade gratis og konfigurere ud fra. Den er ASP baseret
Avatar billede l_otto Nybegynder
03. januar 2005 - 10:43 #6
hej buffer

ja noget i den stil.... har du andet ? :-)
Avatar billede wario Nybegynder
03. januar 2005 - 17:38 #7
Kan faktisk også godt bruge en sådan portal, så vil lige opfordre til nogle flere muligheder :-)

Nej, jeg vil lige tillade mig, at bruge denne tråd på spørgsmålet, om der er nogle der kender tilsvarende løsninger til en boligside (køb & salg)?
Avatar billede swaxi Nybegynder
03. januar 2005 - 18:54 #8
Som Peter også skriver, er det mest almindlige, at få den slags udviklet til situationen. Der findes masser af bureauer i forskellige størrelser, afhængigt af, hvad din økonomi er til projektet.