Avatar billede lion-1 Nybegynder
02. januar 2005 - 18:17 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Fejl på index side for hjemmeside

Hej alle
Er der nogle, der kan give mig en ide om, hvad der er forkert med min hejmmeside?

Jeg kan ikke få min startside til at virke ordentligt. Tema paneler vises ikke på startsiden, men de bliver vist korrekt på alle øvrige
sider.
Jeg udgiver med frontpage, jeg har prøvet at slette hjemmesiden, for derefter at udgive igen, men med samme resultat. Til sidst prøvede jeg at lave en ny hjemmeside med tema. Jeg udgav denne uden ændringer, og denne virker heller ikke på index siden.
Min hjemmeside ligger på: www.lf-soft.dk
Håber, at der er nogen der kan give mig et hint om hvor jeg kan få hjælp, eller hvad jeg gør forkert.
Lion-1
Avatar billede amews_aj Nybegynder
02. januar 2005 - 18:21 #1
Umiddelbart ville jeg bare sige at du ikke har fået uploadet billederne!
Avatar billede amews_aj Nybegynder
02. januar 2005 - 18:22 #2
Eller du har angivet forkert sti til dem
Avatar billede flintstone Novice
02. januar 2005 - 18:32 #3
Du skal huske at uploade ALLE foldere i dit bibliotek. Hvis du har skjulte foldere slået til, så skal du have det slået fra.
Avatar billede hcma Novice
02. januar 2005 - 18:38 #4
ligger al din grafik, tekst o.s.v. i "dit websted" - ser ud som om at dine links-grafik er placeret et andet sted på din pc.
Avatar billede flintstone Novice
02. januar 2005 - 19:36 #5
Sådan en mappe som _derived ...... er du sikker på at den er uploadet? Det kunne være én af de skjulte, som jeg taler om.
Avatar billede lion-1 Nybegynder
02. januar 2005 - 20:04 #6
Flintstone: Jeg har prøvet at slå skjulte foldere fra, og uploadet igen; Ingen virkning. Hvis jeg går op i webstedet med smartFTP, kan jeg se, at der ligger en mappe som hedder _derived.
PC-Help: Det er de samme billeder som findes i alle undersiderne, og de virker jo godt nok.
Avatar billede flintstone Novice
02. januar 2005 - 20:23 #7
Dine undersider virker heller ikke........der mangler også nogle knapper
Avatar billede lion-1 Nybegynder
02. januar 2005 - 20:42 #8
Der er ikke det samme antal knapper på alle undersiderne. Det er med vilje.
Avatar billede lion-1 Nybegynder
02. januar 2005 - 20:53 #9
Update: Info knappen yderst til højre, var tilføjet som test. Da jeg ville fjerne denne, blev den fjernet fra alle undersiderne, men den blev ikke fjernet fra startsiden. Det virker som om, at startsiden ikke bliver opdateret. Jeg prøver lige at uploade hele hjemmesiden, med alle sider - overskriver gamle sider.
Avatar billede lion-1 Nybegynder
02. januar 2005 - 20:56 #10
Efter overskrivning af gamle filer, er info knappen væk fra startsiden, men panelerne virker stadig ikke. - Øv
Avatar billede flintstone Novice
02. januar 2005 - 21:06 #11
Prøv at lade være med at bruge frames. Og så lave dine knapper selv med links og alt det der.
Avatar billede lion-1 Nybegynder
08. januar 2005 - 00:40 #12
For billigt flintstone. Når man har et program som frontpage, må man formode, at det kan generere en simpel hjemmeside uden fejl. Selv når jeg får frontpage til at lave et udkast til en hjemmeside, og jeg ikke laver tilretninger overhovedet, for derefter at uploade, virker det stadig ikke.
Avatar billede flintstone Novice
08. januar 2005 - 01:31 #13
Whatever.....det var bare et forslag, Du kan bruge det eller lade være. Prøver bare at hjælpe.

Så er det vel enten fordi programmet ikke virker som det skal aller også laver du noget forkert, så genereringen af siden ikke kommer til at virke som du vil.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
17. april 2005 - 17:59 #14
HAr du fundet ud af noget du kunne bruge?
Avatar billede lion-1 Nybegynder
18. april 2005 - 07:43 #15
Jeg er gået lidt i stå med designet af hjemmesiden. Jeg har placeret en alternativ menubar, men den bliver ikke vist korrekt ved alle skærmopløsninger. Jeg har ikke haft ret meget tid til at rette i hjemmesiden på det sidste, men går nok snart igang med designet igen.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
03. maj 2005 - 16:31 #16
HVis du har fået det at vide som du skulle bruge, er du så ikke sød at lukke spørgsmålet?
Avatar billede lion-1 Nybegynder
03. maj 2005 - 22:08 #17
OK - jeg lukker nu.