Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 17:53 Der er 76 kommentarer og
1 løsning

hjælp til trojan ?

hey

jeg har fået et problem med noget som hedder... trojan

jeg har prøvet og scane med norton anti virus. og spybot.. og det siger der intet er..

men når jeg skal logge på Mirc så siger den..

You are infected wiht a trojan, please clen your PC.

og det sker også min computer bare genstarter.. dog ikke så tit.

HJÆLP MIG.
Avatar billede strych9 Praktikant
02. januar 2005 - 17:56 #1
prøv et scan med housecall: http://housecall.trendmicro.com
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 17:57 #2
ok prøver lige..
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 18:00 #3
uhh det var ikke lige til... prøver stadig.
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 18:01 #4
er ikke så god med alle de ting der... engelsk osv... fatter intet af det... forsøger
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 18:06 #5
igang med og scane nu.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. januar 2005 - 18:21 #6
Følg denne anvisning her punkt 1-4 og kopier resultatet herind:
http://www.spywarefri.dk/hjtanv.htm

Så vil en HiJackThis ekspert kikke på den - og gerne lidt mere end det...
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 18:31 #7
der var intet.........
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 18:31 #8
ok... majs vil jeg gøre nu......
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 18:44 #9
Logfile of HijackThis v1.99.0
Scan saved at 18:42:52, on 02-01-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\LEXPPS.EXE
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\WINDOWS\system32\slserv.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
C:\ATI-CPanel\atiptaxx.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\MessengerDiscovery\MessengerDiscovery.exe
C:\Programmer\Logitech\Video\FxSvr2.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\NMain.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Documents and Settings\Frank\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\QFABCPE9\hijackthis[1].exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.spil.tv2.dk/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\ATI-CPanel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NAV_Update] C:\NAV_Update.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NAV CfgWiz] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CfgWiz.exe /GUID NAV /CMDLINE "REBOOT"
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMSX] C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerDiscovery] C:\Programmer\MessengerDiscovery\MessengerDiscovery.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O8 - Extra context menu item: &Yahoo! Search - file:///C:\Programmer\Yahoo!\Common/ycsrch.htm
O8 - Extra context menu item: Yahoo! &Dictionary - file:///C:\Programmer\Yahoo!\Common/ycdict.htm
O8 - Extra context menu item: Yahoo! &Maps - file:///C:\Programmer\Yahoo!\Common/ycdict.htm
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\j2re1.4.1_01\bin\npjpi141_01.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\j2re1.4.1_01\bin\npjpi141_01.dll
O9 - Extra button: Adgangforalle.dk fjernbetjening - {0AD5A451-967F-46BD-9F5E-39247D7FC77F} - c:\AdgangForAlle\adgangforalle.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Adgangforalle.dk fjernbetjening - {0AD5A451-967F-46BD-9F5E-39247D7FC77F} - c:\AdgangForAlle\adgangforalle.exe
O9 - Extra button: Messenger - {4528BBE0-4E08-11D5-AD55-00010333D0AD} - C:\Programmer\Yahoo!\Messenger\yhexbmes0521.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Yahoo! Messenger - {4528BBE0-4E08-11D5-AD55-00010333D0AD} - C:\Programmer\Yahoo!\Messenger\yhexbmes0521.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {00B71CFB-6864-4346-A978-C0A14556272C} (Checkers Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/msgrchkr.cab31267.cab
O16 - DPF: {74D05D43-3236-11D4-BDCD-00C04F9A3B61} (HouseCall Control) - http://a840.g.akamai.net/7/840/537/2004061001/housecall.trendmicro.com/housecall/xscan53.cab
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab31267.cab
O23 - Service: Symantec Event Manager - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: LexBce Server - Lexmark International, Inc. - C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect Service - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Remote Packet Capture Protocol v.0 (experimental) - Unknown - %ProgramFiles%\WinPcap\rpcapd.exe (file missing)
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: SmartLinkService - Unknown - slserv.exe (file missing)
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: SymWMI Service - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 18:45 #10
godt nok meget.. håber det var det hele og det rigtige....

og du kan hjælpe *S*
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. januar 2005 - 19:09 #11
En hurtig:
Den eneste som ser "mistænkelig" ud for mig lige nu er
O4 - HKLM\..\Run: [NAV_Update] C:\NAV_Update.exe (At filen ligger i "roden" ?)

Ved du hvad dette er:
O9 - Extra button: Adgangforalle.dk fjernbetjening - {0AD5A451-967F-46BD-9F5E-39247D7FC77F} - c:\AdgangForAlle\adgangforalle.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Adgangforalle.dk fjernbetjening - {0AD5A451-967F-46BD-9F5E-39247D7FC77F} - c:\AdgangForAlle\adgangforalle.exe
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. januar 2005 - 19:11 #12
Generelt:

Adaware:
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#adaware

Hent denne scanner:
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe
Inde i opsætningen sætter du den til at scanne alt
Kør scanneren.
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 19:14 #13
ja adgangforalle.dk det er et program hvor en computer ting kan snakke for dig.. du makere en tekst også siger den det *S*
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 19:15 #14
men kan du cheke loggen ? eller skal en anden det ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. januar 2005 - 19:16 #15
... afvent også en anden (bedre!?!)  HiJackThis ekspert ...
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 19:17 #16
ok håber da de vil se den og svare...
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 19:18 #17
er ved og hente den scaner du skrev om ligefør...
Avatar billede andersenph Nybegynder
02. januar 2005 - 19:46 #18
Der er ikke mere i loggen end det i allerede har gang i :O)

Prøv at deaktivere din systemgendannelse (http://www.spywarefri.dk/virusscannere.htm#alle) - genstart din computer - aktiver systemgendannelse.

Se om ikke det hjælper
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 20:06 #19
hmm jeg har gjort det...

og har lige prøvet og logge på det der mirc og den siger stadig jeg er

infected wiht a trojan :(
Avatar billede andersenph Nybegynder
02. januar 2005 - 20:44 #20
Kør scanneren og vend tilbage med, hvad den finder...
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 21:22 #21
virus name - Bloodhound.Exploit.6
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 21:22 #22
eller - Trojan Horse
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 21:22 #23
og jeg kan bare ikke komme af med den.......
Avatar billede andersenph Nybegynder
02. januar 2005 - 21:35 #24
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/bloodhound.exploit.6.html

"BloodHound" er noget Norton kalder ting, som den mistænker for at være virus - dvs. det i princippet kan være en ukendt virus. I det her tilfælde er det dog en påminder om, at dit system ikke er helt opdateret, hvilket du selvfølgelig først og fremmest skal sikre, via Windows Update: http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

Hvis Windows Update ikke finder noget til dig, så kan du hente rettelsen direkte fra dette link:
http://www.microsoft.com/technet/security/bulletin/ms04-013.mspx
- jeg vil dog anbefale, at første og fremmest at hente alt fra Windows update af.
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 21:40 #25
går igang...  :)
Avatar billede andersenph Nybegynder
02. januar 2005 - 21:43 #26
Jeg ser nu at du har SP2, men det skader ikke at tjekke efter opdateringer.
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 21:48 #27
intet nyt hos win update.

og det andet link.. det kan jeg bare slet ikke finde af ud.. ligemeget hvad jeg prøver og hentet. siger den at man først kan hent den og den.. kan ikke finde rundt i det. er ved og rive alt mit hår af af raseri *G*
Avatar billede andersenph Nybegynder
02. januar 2005 - 21:54 #28
Avatar billede andersenph Nybegynder
02. januar 2005 - 21:55 #29
Jeg går ud fra at dit Windows XP er dansk, så det er det danske link jeg giver dig.

Og pas nu på håret, så længe du har det ;O)
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 21:56 #30
den vil ikke jeg skal have noget install ? outlook express 6.0 hvilket jeg ikke ved hvad er ?????
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 21:56 #31
hvorfor skal det være så svært *GH* PIVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV :(((
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 21:57 #32
kan jeg sætte point op i stedet for 60 ???? synes ikke det kun er 60 værd MERE :)
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 21:58 #33
fandt det ;) nu 200 p
Avatar billede andersenph Nybegynder
02. januar 2005 - 22:02 #34
Kan du ikke bare trykke på knappen "hent" og så skulle der gerne komme en boks op hvor du kan vælge at gemme eller køre programmet. Tryk på kør programmet
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 22:04 #35
jo også når jeg når til.. Kør så siger den at den ikke kan pga.. uden express 6.0 er install.
Avatar billede andersenph Nybegynder
02. januar 2005 - 22:08 #36
Bruger du ikke Outlook Express?
Avatar billede andersenph Nybegynder
02. januar 2005 - 22:08 #37
Altså til mail?
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 22:11 #38
nix.. msn
Avatar billede andersenph Nybegynder
02. januar 2005 - 22:16 #39
Okay...
Jamen så har du jo nok ikke brug for den opdatering.

Glem det og behold håret ;O)

Som sagt, så er det charmen ved Norton. Når den finder noget der ligner virus, kan den godt komme med den melding og Bloodhound Exploit.

Hvis du kunne finde lidt mere oplysning om, hvad det er den finder, kan vi måske finde ud af om det der godt eller skidt.

http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe
Har du kørt denne scanner?
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 22:19 #40
ja
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 22:22 #41
kommer ind på denne side når jeg trykker på mere om denne blood********

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/bloodhound.exploit.6.html
Avatar billede andersenph Nybegynder
02. januar 2005 - 22:27 #42
Nu tænkte jeg mere på hvad det er der bliver fundet på din maskine :O)
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 22:28 #43
Trojan (horse)
Avatar billede andersenph Nybegynder
02. januar 2005 - 22:33 #44
Ja det har du fortalt *S*, men når du får en melding om den der bloodhound der. Kommer der så ikke en rapport eller noget om, hvad det er den har fundet og hvor det ligger?
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 22:35 #45
C:\DOCUME~1\Frank\LOKALE~1\Temp\VD6K3Ga02832
Avatar billede strych9 Praktikant
02. januar 2005 - 22:38 #46
I Internet Explorer: Funktioner -> Internet indstillinger
Tryk på knappen "Slet filer"
Sæt flueben i "Slet alt offline indhold"
Tryk OK, og vent
Tryk OK igen
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 22:42 #47
hermed gjort.
Avatar billede andersenph Nybegynder
02. januar 2005 - 22:43 #48
Din maskine er nu helt ren.

Efter sådan en tur er det altid en god ide og rydde op i systemgendannelses filerne. Deaktiver systemgendannelse (http://www.spywarefri.dk/virusscannere.htm#alle) - genstart din computer - aktiver systemgendannelse.
Og så skal du også lige skjule dine filer og mapper igen, så du ikke ved en fejl kommer til at slette en vigtig fil. Det gør du samme sted, hvor du satte det til at vise alle filer, denne gang vælger du bare: Vis ikke skjulte filer og mapper.

Du kan også rense browser cachen

1. Klik på Funktioner - Internetindstillinger

2. Under midlertidige filer, klik på Slet cookies

3. Under midlertidige filer, klik på slet filer – sæt flueben i slet alt offline indhold

4. Under Oversigten, klik på ryd oversigten

5. Klik på ok.

Tøm din papirkurv.

Du kan rense temp med denne fil, det tager kun få sek.
www.spywareinfo.dk/download/cleantempxp2k.bat

Lidt råd med på vejen herfra skal du da også have.
For at sikre din pc fremover ville det være en god idé at bruge nogle af programmerne fra denne lille pakke som du kan se her:
http://www.spywarefri.dk/pakken.htm

Især vil jeg anbefale Spybot/og eller Ad-aware, SpywareBlaster, IE Privacy Keeper/el. EmtyTempFolder, IE-Spyad og SpywareGuard som minimum. De er alle gratis, fylder ikke meget, sløver ikke din pc og konflikter ikke med dine andre programmer
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 22:47 #49
skjule dine filer og mapper igen, så du ikke ved en fejl kommer til at slette en vigtig fil. Det gør du samme sted, hvor du satte det til at vise alle filer ?

hvor er det ?

sry er også træt har kempet med det her l*** længe nu........ håber den er væk efter alt det der.....
Avatar billede strych9 Praktikant
02. januar 2005 - 22:48 #50
Denne computer -> funktioner -> mappe indstillinger -> fanebladet Vis
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 22:52 #51
du var hurtig *s*
Avatar billede strych9 Praktikant
02. januar 2005 - 22:53 #52
Jeg er født hurtig. ;)
Avatar billede andersenph Nybegynder
02. januar 2005 - 22:54 #53
Så kunne du jo godt have hjulpet lidt til ind i mellem i stedet for at høste kornet ;O)
Avatar billede strych9 Praktikant
02. januar 2005 - 22:56 #54
jeg så film med min kone ;) Shaun of the Dead er anbefalelsesværdig ;)
Avatar billede andersenph Nybegynder
02. januar 2005 - 22:58 #55
Skal jeg huske :O)

Blev bare lidt ærgerlig, da vi e3ndelig havde fundet "busseren". Vill godt selv have knaldet den.

Men op i måsen med det. Det vigtigste er jo at den blen fundet.
Avatar billede andersenph Nybegynder
02. januar 2005 - 23:01 #56
Nå jeg lægger lige et svar, hvis min hjælp kan bruges :O)
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 23:09 #57
den siger det stadig.. men du har hjulpet en del.. og jeg vil prøve alle tingene igen.....

vil godt give dig point.
Avatar billede zeus6 Nybegynder
02. januar 2005 - 23:22 #58
jeg takker og kan klart bruge dette... dog ikke løst mit problem.
Avatar billede andersenph Nybegynder
03. januar 2005 - 07:01 #59
Jamen så fortsætter vi bare. Jeg giver ikke op så let.

http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#emptytemp
Hent dette program. Følg brugsanvisningen nøje.
Programmet rydder op efter dig, når du har været på nettet. Ganske effektivt.

Fortæl mig om din senste melding. Hvor finder den nu en trojan henne?
Avatar billede zeus6 Nybegynder
03. januar 2005 - 10:37 #60
jeg prøvede og install  SpywareBlaster,EmtyTempFolder, IE-Spyad og SpywareGuard

efter jeg gjore det... ville min norton ikke mere *G* troede godt de kunne sammen...

men den vil ikke mere... og jeg kan heller ikke kome i systemgendalelsel vinduet kommer op. men det er hvid der kommer intet.. samme på min norton..

og nu kommer der en  Security Alert 5 min efter jeg har tændt min computer. og den kan man ikke lukke....

( for mere og mere lyst til format c )
Avatar billede zeus6 Nybegynder
03. januar 2005 - 10:40 #61
jeg prøvede og scane alt i går... den ene fat dog nogen fejl.. og slettede dem.....

men når jeg logger på mirc siger den stadig jeg har trojan.......

men jeg kan ikke bruge norton mere.. så jeg kan jo ikke se hvor den er ?
Avatar billede andersenph Nybegynder
03. januar 2005 - 10:46 #62
De programme skal kunne sammen. Det er tusindvis af andre brugere der har Norton kørende sammen med Spywareguard osv.

Afinstaller Norton. Genstart og installer den igen. Husk at opdatere.

Så laver du et check af dine systemfiler:
Prøv at smide xp disken i drevet og gå i start -> kør og skriv sfc /scannow.
Så får du checket og rettet fejl på xp´s systemfiler.
Husk mellemrum mellem c og /
Avatar billede zeus6 Nybegynder
03. januar 2005 - 10:57 #63
den er så igang. *s*
Avatar billede zeus6 Nybegynder
03. januar 2005 - 11:04 #64
jeg var lige ude og hente kaffe da jeg kom ind igen.. var den færdig. men intet status ting... så jeg går bare ud fra den har ryttet op ?
Avatar billede andersenph Nybegynder
03. januar 2005 - 11:06 #65
Jeps den har ryttet op, eller ogs var der ikke noget at komme efter.

Har du styr på Norton nu?
Avatar billede zeus6 Nybegynder
03. januar 2005 - 11:08 #66
nop... ikke mig der har install det... så kan jeg ikke gjore min far *G*

ham der har det....
Avatar billede andersenph Nybegynder
03. januar 2005 - 11:10 #67
Ok så må du lige få ham til at fjerne det og lægge det ind igen.
Avatar billede zeus6 Nybegynder
03. januar 2005 - 11:13 #68
yes..... vil jeg.... men lyder format c ikke snart fornuftigt ? *G*
Avatar billede andersenph Nybegynder
03. januar 2005 - 11:15 #69
Jo det er jo altid en løsning, men det er da lidt ærgerligt efter alt det du har kæmpet.

Men hvis du synes, så gør du bare det :O)

Har du ServicePack 2 på cdrom?
Avatar billede zeus6 Nybegynder
03. januar 2005 - 11:16 #70
nej det har jeg ikke...

og jeg synes det er MEGA trist.. og vil da helst ikke.... men jeg er så træt af det... *sss*
Avatar billede andersenph Nybegynder
03. januar 2005 - 11:20 #71
ftp://ftp.sdu.dk/pub/microsoft/xpsp2/dk/WindowsXP-KB835935-SP2-DAN.exe
Den danske ServicePack 2 ligger her.
Download den og brænd den ned på en cd.
INDEN du går på nettet efter du har formateret, skal du installere ServicePack 2.

Når du alligevel skal formatere, så synes jeg du skal tage et gratis antivirusprogram i stedet for Norton.
Avast er anbefalet i den pakke du har fået fra Spywarefri. Den kører betydeligt lettere end Norton.
Avatar billede zeus6 Nybegynder
03. januar 2005 - 11:22 #72
de der gratis den - Spybot/og eller Ad-aware, SpywareBlaster, IE Privacy Keeper/el. EmtyTempFolder, IE-Spyad og SpywareGuard  ??????
Avatar billede andersenph Nybegynder
03. januar 2005 - 11:24 #73
Ja de er også gratis, og passer mange gange bedre på din maskine end købeprogrammer.
Avatar billede zeus6 Nybegynder
03. januar 2005 - 11:24 #74
den = dem
Avatar billede zeus6 Nybegynder
03. januar 2005 - 11:27 #75
ok men så vil jeg bare hente alle dem igen *G* når det er... er igang med og DL sp2....
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. januar 2005 - 11:29 #76
PS:
IE - [Funktioner][Internet Instil.][Advanceret][Slet mappen Temp. Internet Files...][X] - så burde der ikke bliver efterladt noget der. Som alternativ til nævnte http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#emptytemp
Avatar billede andersenph Nybegynder
03. januar 2005 - 11:57 #77
Majsmarken -> emtytemp har jeg linket til :O) klokken 07.01.18