Avatar billede scaniav8 Nybegynder
02. januar 2005 - 16:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sprog indstillinger

Hej..!

Det ser ud til at sproget i min Fedora Core 1 Version ikke er rigtigt indstillet:

Log p堣hatten

Der skulle normalt have stået Log På Chatten

Hvad ska jeg ændre for at få det til dansk?
Avatar billede scaniav8 Nybegynder
02. januar 2005 - 16:29 #1
Log p堣hatten

Hov det står ikke som det gør på min Webside, der er det bare en [] firkant
Avatar billede justlinux Nybegynder
03. januar 2005 - 20:46 #2
Hvor er det det går galt + i et browser vindue, et java program, et binært program ?

Der er flere steder at regulerer på, alt efter hvor det er det går galt.
Avatar billede scaniav8 Nybegynder
08. januar 2005 - 00:32 #3
Fik hjælp på IRC