Avatar billede cillemadsen Nybegynder
02. januar 2005 - 16:21 Der er 1 løsning

database, planlægning af arbejde

Hej Eksperter,

Jeg har i længere tid forsøgt mig med forskellige måder at koordinere en række frivilliges arbejde.

Der er tale om en frivillig organisation med mellem 60-80 personer som 2 gange om måneden melder sig til at arbejde i nogle timer. indtil videre har det fungeret utilfredsstillende hvor de modtager et papirskema som de aflevere tilbage med en masse krydser og boller... og så skal jeg sidde og fumle med det så det kommer til at gå nogenlunde op.

Mit spørgsmål er om der er en simpel måde at koordinere denne slags opgave på, fx via noget access eller lign. Da der er tale om en frivillig non-profit organisation kan der ikke være tale om indkøb af dyre programmer eller lign.
Avatar billede cillemadsen Nybegynder
09. januar 2005 - 14:11 #1
det er så i orden :)