Avatar billede coool Nybegynder
02. januar 2005 - 09:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

msn 7,0

Hejsa    hvad kan det være at jeg ikke kan install  msn 7,0 beta    jeg har 6,2 og det kører bare,når  7,0 er i maskinen  og jeg vil bruge det så siger den noget med    package mirosoft
Avatar billede yxos Nybegynder
02. januar 2005 - 10:55 #1
Ikke "noget med..."  Du bliver nødt til at sige helt præcist hvad fejl du får.

Ellers prøv den Norske IT-Support: http://www.unold.dk/itsupport.wmv  :-)
Avatar billede therevelation Nybegynder
02. januar 2005 - 14:27 #2
ved godt det ikke er det du spørger om men jeg fraråder at du bruger msn 7 beta. Der er simpelten for mange fejl og huller i det.  Det har været eksempler på folk "kun" har fået spyware og malware, men andre har oplevet at at den version af msn går ind og skaber komplikationer med andre programmer, du kan risikere at begynde at få fejlmeddelelser, du kan ikke afinstallere det igen og i enkelte tilfælde er nogen blevet nødt til at formatere pga trojan angreb.  ;o)  Med det er selvfølgelig dit eget valg *ss*
Avatar billede coool Nybegynder
27. maj 2005 - 07:16 #3
kuk