Avatar billede nitram30 Nybegynder
02. januar 2005 - 02:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skjule undersiderne når man klikker rund på en side.

Hejsa!

Kan jeg ikke på en simpel måde undgå at man synsmæssigt kan se linket til undersiderne på en hjemmeside.

Eks. forsiden hedder index.htm og ligger på www.hjemmeside.dk

Men undersiden.htm ses så som http://www.hjemmeside.dk/undersiden.htm

Hvordan forhindre jeg det?

---
Mvh
Martin
Avatar billede kalp Novice
02. januar 2005 - 02:38 #1
hos visse udbydere kan du vælge det der hvor du forwarder dit domæne.. det en mulighed som hedder "Mask Domain"
Avatar billede kalp Novice
02. januar 2005 - 02:53 #2
I javascript kan du vist få fat i Adressen på denne måde...
var str = window.location.search;

Den duer bare ikke alene.. denne skal også bruges
location.href="http://www.dinurl.dk";

hvordan de helt præcist skal bruges det ved en javascript haj sikkert allerede;)
Avatar billede warren27 Nybegynder
02. januar 2005 - 14:29 #3
Jeg ved ikke hvor god min løsning er, men den kan da godt bruges, den er ihvertfald meget simpel...

<FRAMESET ROWS='100%,1*' NORESIZE FRAMESPACING='0' BORDER='0' FRAMEBORDER='NO'><FRAME SRC='http://www.yalla.dk' NAME='NoName1' NORESIZE SCROLLING='AUTO' FRAMESPACING='0' BORDER='0'><FRAME    MARGINWIDTH='0' MARGINHEIGHT='0'    NAME='NoName2' NORESIZE SCROLLING='NO'  FRAMESPACING='0' BORDER='0'></FRAMESET><BODY></BODY></HTML>

På linine 2 står der src='http://www.yalla.dk' det er min hjemmeside, men du kan skifte den ud med din egen, jeg har dog bare fundet ud af at når, jeg ligger hjemmesiden i en frame, så kan min chart-statisik ikke vises, men det er du måske ligeglad med...

Venlig hilsen

Warren
Avatar billede warren27 Nybegynder
02. januar 2005 - 14:31 #4
Det skal også lige nævnes at folk hurtigt kan bryde ud af framen og se undersiderne igen. :-(
Avatar billede nitram30 Nybegynder
02. januar 2005 - 17:32 #5
Jeg har ofte prøvet med nogle link knapper der er lavet i javascript så ser man ikke undersiderne. Det gør ikke noget om folk vil forsøge og se undersiderne. Det er mest af alt kun for syns skyld.

Er der en der kan lave noget simpelt i Javascript?
Eller er det ikke den rigtige løsning?

Kalp.:
Hvis man har sin egen win2000 server hvordan opsætter man det så?
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 02:36 #6
sorry havde ikke set dit indlæg:/ Jeg ved faktisk ikke hvordan det gøres... men du kan lige ligge et svar i dette spørgsmål.. tage dine egne point tilbage og oprette et nyt spørgsmål om hvordan man sætter det op:) i den rette kategori altså ..
Avatar billede nitram30 Nybegynder
25. november 2007 - 11:33 #7
lukker spørgsmål hvis nogen vil have points.