Avatar billede mclean Nybegynder
30. december 2004 - 17:45 Der er 8 kommentarer

Opstart af ip telefoni selskab

Hejsa!

Vi er to indehavere af et supplies firma inde i byen.
Eftersom vi selv lige har fået ip telefoni er vi af den opfattelse, at dette er et strålende forretningskoncept! Da vi ikke selv har ekspertisen søger vi derfor en person der har viden herom! VI SKAL NOK LØBE HALVSTÆRKT!!!!! Så hvis du lige skal ha taget opvasken og støvsuget stuen inden... tror jeg ikke lige du er den rette!
Vi spytter gerne penge i!
Send mig en mail der fortæller lidt om dig selv, og på hvilke kvalifikationer du har!

Mclean
rs@extendsupplies.com
Avatar billede superbent Nybegynder
30. december 2004 - 17:54 #1
Er du sikker på at du har skrevet den rigtige e-mail adresse?
Avatar billede superbent Nybegynder
30. december 2004 - 17:54 #2
Den ser ikke ud til at virke herfra, hverken http eller mail server.
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
30. december 2004 - 17:59 #3
Det lyder såmænd spændende, jeg ligger tilfældigvis også inde med opkald.dk som garanteret ville være godt til markedsføring nationalt.
- Men superbent har vist ret i hans observation...
Avatar billede mclean Nybegynder
30. december 2004 - 19:25 #4
jamen... så skal den da være nede!! Hmmm.. har godt nok holdt en lang juleferie her! Og desuden har vi lige flyttet firmaet...!!
Nå.. det må jo fikses!
richardsalm71@hotmail.com istedet! Sorry!
Avatar billede drbean Nybegynder
05. januar 2005 - 22:25 #5
Dette er en kopi af en anden tråd som jeg har skrevet her på siden. Du er velkommen til at kontakte mig hvis der er nogen spørgsmål:

Desværre ser jeg først denne tråd nu. Jeg har selv startet sådan et projekt i forbindelse med min svendeprøve. System kom op og kører, og fungeret. Det hele gik  rigtig godt, også efter svendeprøven. Vi fik invenstorer på, og var ude og holde fordrag, bl.a. for ingeniørforeningen, sammen med TDC og Telestyrelsen. Hvis du starter, er der noge ting du skal være opmærksom på:

-Idag, er der en masse regler for telefon selskaber. Disse regler gælder OGSÅ VoIP. Det er bla 112 lokalition, og skrive telefoner.
-Hvad med QoS? Dette vil der ikke gå lang tid endnu før alle kunder vil have dette som et højt ønske.
-Du må for gud skyld ikke hoste det på en almindelig ADSL.
-Og til sidst. Husk andet end normalt email support. Du er nød til at have telefon support, hvis Hr og fru Jensen skal hoppe på
Avatar billede theprofessor Nybegynder
25. januar 2005 - 18:21 #6
Der findes flere firmaer der tilbyder VoIP internet telefoni, men den største problem
er "quality of service" (QoS). De fleste selskaber kan ikke guarantere at "softphone" IP-telefoni virker under strømafbrydelse, såsom opkald til 112, vagtlæge, osv. Hvordan vil du løse denne problem?
Avatar billede drbean Nybegynder
26. januar 2005 - 09:14 #7
theprofessor-> Problemet er ikke strømafbrydelser, det kan løses let i forhold til loven. Bare husk at skrive i kontrakten med brugeren at telefonen ikke virker under strømafbrydelse. Dette gør Arrownet bl.a.

Det store problem er de regler for 112 lokation bl.a. Du kan i teorien sidder i USA og ringe 112, hvordan skal alarm centralen vide hvor du sidder?
Avatar billede erikg Nybegynder
05. juni 2005 - 00:03 #8
Jeg er meget interesseret i at være med på et sådan forretningseventyr.

Har adgang til investorer med kapital i xx.xxx.xxx,- kr. klassen :-)