Avatar billede jannick Nybegynder
18. marts 2001 - 14:31 Der er 3 kommentarer

Automation af IE

Hejsa

Jeg arbejder på et program hvor jeg bruger automation til at åbne en instance af Internet Explorer fra mit program. Jeg bruger så navigate metoden til at navigere hen på en url. Problemet er så at den url åbner et pop up vindue som jeg også gerne vil havde kontrol over.

Da jeg ved hvad pop-up vinduets titel bliver havde jeg tænkt på om det kan lade sig gøre at få et array/en collection over alle åbne IE objekter og så køre dem igennem. Kan det lade sig gøre, eller er der andre muligheder?

på forhånd tak
Avatar billede nolle_k Nybegynder
19. marts 2001 - 09:17 #1
Lav et UserDocument!!!
Avatar billede jannick Nybegynder
19. marts 2001 - 18:16 #2
eh. kan du uddybe den en smule? Jeg hæver gerne pointtallet hvis det skal til.
Avatar billede nolle_k Nybegynder
20. marts 2001 - 08:29 #3
Hvis du i VB opretter et UserDocument har du mange muligheder!! Prøv det!! Se i hjælpen! JEg kan ikke lige gennemskue om det lige præcis er dette du behøver!