Avatar billede bard Nybegynder
29. december 2004 - 23:20 Der er 4 kommentarer

Søger freelancer til grafiske opgaver

Vi er en lille virksomhed som producere filmpræsentationer og ligende inden for media branchen og vi er på udkik efter hjælp til at lave DVD menuer samt grafiske opgaver som skal bruges på vores produkter ( i filmpræsentationerne ). Skriv lidt om hvad du/i kan så jeg kan bedømme om det er det vi leder efter.

MVH
Bard
Avatar billede stratokaster Novice
30. december 2004 - 11:13 #1
Jeg er uddannet multimediedesigner, har masser af erfaring indenfor grafisk identitet.kontakt mig denga(a)ofir.dk
Avatar billede areon Nybegynder
03. januar 2005 - 12:13 #2
Hejsa Bard.
Jeg repræssentere en Dansk ejet webdevelopment virksomhed i bulgarien med god grafisk kapacitet, i form af vores grafiske afdeling på 4 mennesker + 2 objektive flash programmører. Vi ville kunne tilbyde et løbende farvorabelt samarbejde på baggrund af vores lave timelønninger hernede på professionelle og talentfulde designere...

Du er velkommen til at kontakte mig på ts(At)Net4you.bg for en mere detaljeret forklaring om hvordan et samarbejde kunne etableres.

Mange hilsner
Thomas Sørensen
Avatar billede larsdp Nybegynder
17. januar 2005 - 22:26 #3
www.chipdouglas.dk

mvh Lars D. P.
Avatar billede davidchristensen Praktikant
19. januar 2005 - 13:34 #4
david(at)davidchristensen.dk

Jeg tilbyder mest af alt stilrene løsninger til en favorabel pris, da jeg er under uddannelse (til designer)

Skriv endelig hvis du får lyst