Avatar billede Slettet bruger
29. december 2004 - 20:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Basis viden i PHP

Hej jeg vil gerne starte på at lære PHP, er der nogle der kan give mig nogle start fif

PS: Lad nu vær med at give links til sider please
Avatar billede googolplex Novice
29. december 2004 - 20:36 #1
Køb en god begynderbog, IDG har en fin en og den er ikke for dyr.

Men du er nødt til at læse hvis du vil lære PHP.
Avatar billede tommyjakobsen Nybegynder
29. december 2004 - 20:43 #2
Hej.
Hvis du er interesseret, har jeg nogle gode begynder bøger du kan købe.
Jeg har "Introduktion til PHP, MySQL og Apache" og "Avanceret PHP", som begge er på Dansk. Så har jeg også bogen "PHP and MySQL Web Developement", som er på Engelsk.

Hvis du er interesseret, kan du kontakte mig og vi kan finde ud af en rimelig pris.
Kontakt mig på MSN (tommy@holmjacobsen.dk) eller på mail, tommy.jacobsen@gmail.com.

Mvh. Tommy Jakobsen
Avatar billede tommyjakobsen Nybegynder
29. december 2004 - 20:50 #3
PS. Bøgerne er selvfølgelig i god stand.
Avatar billede googolplex Novice
29. december 2004 - 21:28 #4
http://www.idgforlag.dk/ : ISBN: 87-7843-674-5

Start på PHP5 - 79kr.

Der ville jeg starte :)
Avatar billede googolplex Novice
29. december 2004 - 21:30 #5
Her er desuden et af de links du ikke ville have:

http://www.hudzilla.org/php/

Jeg sidder selv og læser den fra enden til anden, men den kan også bruges som opslagsværk.

Det er en KANON tutorial, langt det bedste jeg har set!!!

Desuden:

php.net

Det sted er umuligt at komme udenom, jeg bruger det hver dag.