Avatar billede c3-rp Nybegynder
29. december 2004 - 00:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp tilbydes (programmør)

Hej og godt nytår.

Jeg er en nylig færdiguddannet datamatiker der søger nogle projekter jeg kan hjælpe med i imens jeg er aktiv jobsøgende.

Jeg har i tidens løb berørt PHP, MySQL, meget lidt ASP, .NET og Java samt hurtigt været forbi diverse andre udviklingssprog. Jeg regner med at kunne bruge de timer der er nødvendige for projektet, foruden den tid det vil tage at sætte sig ind i noget nyt.

Jeg har ingen interesse i at skyde penge i projekter og ej forventer jeg at tjene på nogen. Webhotel med de fornødne features haves til udvikling dog.

Erfaring og kontakter i iværksætter-livet, er den primære motivation for denne annonce foruden blot at have noget at give sig til i ledigshedsperioden.

Kunne Du/I bruge min hjælp er i velkomne til at skrive på dennis@skill.dk og fortælle mere jeres projekt eller få besvaret eventuelle spørgsmål.

Mvh Dennis R. Pedersen.
Avatar billede sdf Nybegynder
29. december 2004 - 13:28 #1
Hej Dennis
Hvor henne i landet er du planceret?
Avatar billede espersen Novice
29. december 2004 - 14:39 #2
Avatar billede c3-rp Nybegynder
29. december 2004 - 16:56 #3
@sdf - jeg bor i Ikast (hvor jeg også blev uddannet), det er kun indtil jeg finder et arbejde.

@espersen - mange tak for linket, jeg har før været igang med at kigge på typo3 men jeg er bange for opgaven bliver for stor for mig på egen hånd, så CMS udvikling er foreløbig på "to-do" listen.
Avatar billede espersen Novice
29. december 2004 - 17:03 #4
ok - andre CMS er da også relevante - etomite er noget nemmere at gå til (men kender dog ikke deres krav til Intranettet - roder selv med et Intranet bygget op omkring Etomite
Avatar billede mapoulsen Nybegynder
06. marts 2005 - 18:07 #5
Hej Dennis

Hvis du stadig mangler noget at lave, skal du være velkommen til at sende mig en e-mail, gerne med et CV. Vi holder til i Birk, Herning, så det er jo ikke så langt fra Ikast.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen
martin@e-development.dk
Avatar billede c3-rp Nybegynder
26. maj 2005 - 16:57 #6
Jeg takker for den respons der har været siden trådens start, der var nogle rigtige interessante tilbud imellem. Der skete dog det heldige (eller beklagelige) at jeg fik en praktikplads i et mindre firma, men chefen var desværre ikke min kop the så det endte hurtigt igen.

Jeg kunne derfor godt tænke mig at prøve kræfter igen med et mindre projekt for at holde kompetencerne ved lige, så i skal være velkommen til at skrive; nye som gamle.
Avatar billede c3-rp Nybegynder
18. august 2010 - 11:53 #7
Ih de tider, gode minder :)