Avatar billede signesuper Nybegynder
28. december 2004 - 18:41 Der er 4 kommentarer

Få eks 10 visitkort pr A4 ark, hvordan?

Hejsa.

Jeg er igang med at lave visitkort i Publisher fra Office pakken 2003. Jeg har lavet visitkortet færdig og vil gerne have visitkortene til at duplikeres, så der eks. printes 10 visitkort ud pr. A4  side..

Kan dette lade sig gøre??

M.V.H
Signe.
Avatar billede hcma Novice
28. december 2004 - 19:03 #1
du vælger bare er visitkortformat hvor der er 2 x 5 stk. pr. side. Hvis der ikke ligger et standard opretter du bare en brugerdefineret. Men standard bør være 85 x 54 mm = 10 stk. pr. ark
Avatar billede signesuper Nybegynder
29. december 2004 - 00:20 #2
ok, mange tak, men hvor finder jeg det henne, altså hvor man vælger visitkortformat??.

Hilsen
Signe
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2004 - 11:32 #3
Åbn word. Klik på Hjælp. Skriv visitkort i boksen.
Prøv dig frem og følg brugsanvisningerne. Det er meget skægt og ikke spor enkelt, men der er mange aha-oplevelser, når du opdager, at der kan sættes billeder, word-art og andet sjov på visitkortet. rigtig god fornøjelse.
Avatar billede hcma Novice
29. december 2004 - 12:08 #4
Visitkort i Publisher 2003:'
Åbn publisher -> Ny tom publikation -> vælg visitkort -> Når det er kommet frem, hopper du op i filer -> sideopsætning -> trykker på Rediger antal kopier pr. ark. -> så ændrer du først og fremmest din Sidemargen og Vandret afstand til f.eks. sidemarken 1,51 cm, vandret afstand 1,37 cm og ser om det så kommer til at passe; hvis ikke ændrer du bare nogle af de andre margener, så de kommer til at passe med det din printer kan klare.