Avatar billede mp Nybegynder
18. marts 2001 - 05:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

asusv3800U - Video Capture - t /w2kpro

Er der nogen der har en AFPRØVET driver/program, så jeg kan se tv/video med mit grafikkort.
Jeg har prøvet alle dem fra asus og pc\'en fryser ved dem alle - mange reinstallationer !!

Og hvilket program virker til w2kpro på ntfs, til at lave et komplet disk image !

- Vil være et nyttigt prog. til Microlortens w2k
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
18. marts 2001 - 06:45 #1
til dit 2. spørgsmål kan jeg kun anbefale dig Norton Ghost til at lave disk/partition images med!
Avatar billede mp Nybegynder
18. marts 2001 - 16:06 #2
Har hentet:
PowerQuest PartitionMagic Pro 6.0
Ser ud til at virke
Avatar billede mp Nybegynder
20. marts 2001 - 23:25 #3
ikke mange med det problem !!