Avatar billede tony_mathiesen Nybegynder
28. december 2004 - 16:12 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Større opløsning?

Hey..!

Jeg har en notebook, med et SiS M650 grafikkort. Som max kan køre med en opløsning på 1024x768, og nu var det så jeg har tænkt på i lang tid, om der ikke er en måde, enten med et program eller lignende! At man kan snyde den så man kan komme højere op ?

Skriv endelig hvis i ska' have noget mere info.

På forhånd tak !
Avatar billede freehelp Praktikant
28. december 2004 - 16:15 #1
Kan du ikke - dit onboard "grafikkort" med shared RAM kan ikke trække den længere op
Avatar billede tony_mathiesen Nybegynder
28. december 2004 - 16:19 #2
Heller ikke hvis man snyder den...? Mener engang jeg har haft den højere op, men det var i et andet OS !
Avatar billede freehelp Praktikant
28. december 2004 - 16:33 #3
Umuligt
Avatar billede tony_mathiesen Nybegynder
28. december 2004 - 16:39 #4
Nå okay, men tak for hjælpen !
Avatar billede freehelp Praktikant
28. december 2004 - 16:42 #5
Hvorfor tager du point selv??
Avatar billede freehelp Praktikant
28. december 2004 - 16:57 #6
Svar lige inden der ryger en anmeldelse afsted for det her!
Avatar billede tony_mathiesen Nybegynder
28. december 2004 - 18:29 #7
Vil du gerne have dem da? For det må du da meget gerne, men sidst jeg fik hjælp af dig ville du ikke have dem ;)
Avatar billede freehelp Praktikant
29. december 2004 - 10:38 #8
Derfor forklare man jo hvorfor man tager point ikke!

Synes du ikke det er alm venlig at forespørge
Avatar billede tony_mathiesen Nybegynder
29. december 2004 - 12:46 #9
Det er ikke fordi du ikke må få dem, for det må du gerne... Men når du siger det er umuligt, så er der jo ikke noget at gøre ved det og så lukkede jeg spørgsmålet ! Derfor...
Avatar billede freehelp Praktikant
29. december 2004 - 13:32 #10
Hvad har point fordelingen at gøre med jeg siger du ikke kan gøre som du ønsker!?

Det er jo den løsning/svar du søger efter ikke
Avatar billede tony_mathiesen Nybegynder
29. december 2004 - 13:50 #11
Hvordan lukker man så et spørgsmål uden at tage points selv, når du ikke vil have dem ?
Avatar billede freehelp Praktikant
29. december 2004 - 14:17 #12
Det jeg FORSØGER at forklare ER - at du da ikke bare skal tage forgivet at jeg ikke ønsker point!

Det mindste man kan gøre, er da at spørge
Avatar billede tony_mathiesen Nybegynder
29. december 2004 - 22:03 #13
VIL DU HAVE DEM DA ???
Avatar billede freehelp Praktikant
30. december 2004 - 09:12 #14
Det er for pokker ikke det jeg forsøger vel!

Jeg forsøger at sige til dig, at det er forkert BARE at lukke. Høflighed kommer du meget langt med herinde
Avatar billede freehelp Praktikant
30. december 2004 - 21:53 #15