Avatar billede frugtboersen Nybegynder
28. december 2004 - 15:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

en freelance opgave haves

jeg har en opgave at løse
jeg skal lave et program hvor jeg kan se statistik
over forboldhold systemet skal være sådan inrettet så jeg bare skal skrive resultatet så opdatere den selv de forskellige statistikker kan det lade sige gøre og hvor meget kommer det til at koste
Med venlig hilsen Henrik
Avatar billede ttopholm Nybegynder
28. december 2004 - 15:43 #1
hvad skal det laves i
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
28. december 2004 - 15:45 #2
Det lyder som om det fint kan lade sig gøre, men prisniveauet afhænger naturligvis af funktionsbehovet. Du bliver nødt til at uddybe din kravsspecifikation (eller i det hele taget lave en) og tag dig endelig god tid til at formulere den på forståelig vis, og opsætte den i overskueligt format.
Avatar billede vallemanden Nybegynder
28. december 2004 - 15:45 #3
Du kan kontakte mig på prog@night.dk
Så kan jeg lave et sådanne program, men skal lige have lidt mere af vide
Avatar billede frugtboersen Nybegynder
28. december 2004 - 15:59 #4
hvad det skal laves i ????????????????
jeg ved kun at jeg skal bruge det til
det handler om at jeg vil lave et program til de fodboldhold jeg følger
hver dag et program hvor jeg kan skrive diverse ting ind såsom gule og røde kort
kantæne resultatet fra en kamp så den selv opdatere over mål vundet tabt osv.
så når jeg skriver et navn så kommer der statistikker frem for dette hold
håber dette er en lille hjælp.
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
28. december 2004 - 16:09 #5
Skal det være en applikation til din computer, eller skal det ligge online på Internettet så du altid kan tilgå det, eventuelt beskyttet med adgangskode?

Ret mig hvis jeg tager fejl:

Du vil have mulighed for at oprette hold.
Derefter skal det være muligt at oprette en kamp i relation til to hold.

For hver kamp skal du kunne indtaste følgende data:
Score for hvert hold
Antal røde og gule kort for hvert hold
Karantæne for hvert hold (blot simpel indtastning af antal spillere der i den givne kamp har fået karantæne)

Derefter skal du have mulighed for, f.eks. at se en liste over de hold du har oprettet i systemet, hvor du så kan vælge et og se statistik over følgende:
Vundne, tabte og uafgjorte kampe
Antal røde og gule kort i alt, og evt. indenfor seneste måned
Antal karantæner

- Er jeg i nærheden? Tilføj og tilret efter behov.
Avatar billede webcreator Nybegynder
29. december 2004 - 14:36 #6
Hej Frugtboersen.

Jeg kan lave det du søger i både PHP/MySQL (som web-applikation) eller som et rigtigt program, programmeret i C# .NET til Windows. Sidstnævnte vil klart være det bedste valg, hvis du er den eneste der skal bruge systemet og dataene, eller hvis det skal ligger på én computer. Skal flere derimod bruge systemet, og dele informationerne, så er en PHP/MySQL løsning bedre.

Hvis du er interesseret i at lade mig ordne opgaven, kan du kontakte mig på jimmy[snabel-a]powerzone.dk - så kan vi snakke om detaljerne dér, og samtidig aftale en pris.
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
29. december 2004 - 16:10 #7
Jeg bakker ud p.g.a. åbenlyst manglende seriøsitet fra opretters side.
Avatar billede frugtboersen Nybegynder
30. december 2004 - 14:04 #8
undskyld ventetiden
har fået et tilbud angående systemet
og tak for jeres intresse