Avatar billede slimshady Nybegynder
27. december 2004 - 20:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

LITE-ON ltr 523275

Hej

Jeg har et LITE-ON ltr 523275 DVD drev med brænder i.

Mit problem er, at jeg ikke kan afspille .exe filer fra CD'ere med dette drev. Jeg kan godt åbne og gå ind og se hvad der ligger på en CD når jeg putter den i, men jeg kan ikke køre exe og autorun filer, og navigationen bliver ofte ret langsom når jeg har en cd i. Jeg har ingen problemer med at brænde og se dvd film på drevet.

What to do to fix the problem?

Håber i kan hjælpe!
Avatar billede slimshady Nybegynder
27. december 2004 - 20:46 #1
Mit OS er win XP (service pack 1)
Øvrige specs: 2.6 ghz, 512 MB ram, fx5200 geforce 4.

Computeren virker fint, og er nyformateret. Jeg kan i øvrigt også afspille avi og andre filer uden problemer. Kun exe filer der giver problemer...
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. december 2004 - 20:48 #2
Jeg have et problem som dit på min forrige pc - der gik jeg ind i enhedshåndtering og satte den sekundære IDE.kanall til kun at køre PIO mode - så virkede det.
Avatar billede slimshady Nybegynder
27. december 2004 - 20:59 #3
Rettelse:

LITE-ON ltr 52327S

er det.. altså et S til sidst og ikke 5
Avatar billede kalp Novice
27. december 2004 - 21:09 #4
måske kan en update af firmware være løsningen... er i øjeblikket i gang med at hjælpe en anden som også har et LITE-ON dvd drev med et lignende problem ..vi prøver med at updatere firmware i den og måske bør du også overveje dette
Avatar billede slimshady Nybegynder
27. december 2004 - 21:12 #5
hvordan er det lige man sætter den sekundære IDE.kanall til kun at køre PIO mode - sådan skåret lidt mere ud i pap, for jeg har udmiddelbart ikke kunne finde nogle steder jeg kunne skifte det..
Avatar billede slimshady Nybegynder
27. december 2004 - 21:13 #6
kalp> jeg har netop selv lige kørt en firmware, og det hjalp ikke på problemet :|

men hold mig endelig opdateret i hvad i gør, det kan jo være i finder noget der virker :]
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. december 2004 - 21:15 #7
Avatar billede slimshady Nybegynder
27. december 2004 - 21:27 #8
Smid et svar så du kan få point John Stigers - Pio tingen virkede... :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. december 2004 - 22:20 #9
Ok :)