Avatar billede tue Nybegynder
17. marts 2001 - 22:23 Der er 2 kommentarer

Domænetester

Jeg skal bruge den samme layout som der bruges på Abusiness.dk side.

Jeg har fået af vidre at han henter domæne infomationen hos networksolutions.com og bulkregistre.com.

Men hvad er den præcise adresse jeg skal bruge, for jeg for fejl hvis jeg bare indtaster bulkregistre.com?

Jeg skal også bruge noget hjælp til tekst opsætningen, så hvis der er nogen der tror de kan hjælpe mig med dette, så kontakt mig venligst på icq#: 58548143

På forhånd tak.

Mvh.
Tue Sandal

se evt. http://www.eksperten.dk/spm/55859
Avatar billede js17dk Nybegynder
18. marts 2001 - 11:37 #1
Mener du ikke bare at du skal have en alm. domænetester???
Avatar billede tue Nybegynder
18. marts 2001 - 11:41 #2
nej, jeg har en domæne tester og den virker fint, men det output jeg for fylder for meget og derfor vil jeg gerne havde det til at se ud som hos Abusiness.dk.