Avatar billede tnla Mester
27. december 2004 - 15:56 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Afspiller for hurtigt

Hej, når jeg vil høre noget på nettet, fx et radio-program, lyder folk som mus når de taler, så afspilnings-hastigheden er vel for høj, men hvordan kan jeg ændre den?
Avatar billede label Nybegynder
27. december 2004 - 16:00 #1
Hva program bryger du?

Der har været problemer med DRs netradion hvis din Windows Medie Player var for gammel.

Du kan hente den nyeste via Windows Update (under funktioner i Internet Explorer)

Frank
Avatar billede tnla Mester
27. december 2004 - 16:43 #2
Jeg bruger Windows Media Player, men jeg kan ikke gå ind i Funktioner>Indstillinger, nok fordi det er en offentlig computer jeg sidder ved, og adgangen dér så åbenbart er spærret.
Avatar billede label Nybegynder
28. december 2004 - 07:51 #3
Ellers kan du hente den på www.microsoft.com > download, eller windowsmedie.com,

Men du kan nok ikke installere den når du ikke har de fulde rettigheder.
Avatar billede mulan Nybegynder
31. december 2004 - 15:46 #4
Jeg har tidligere haft samme problem. Jeg kunne ikke løse problemet med nogle indstillinger. Jeg downloadede seneste driver til mit lydkort. Slettede den gamle driver og installerede den nye. Herefter var problemet løst.
Avatar billede tnla Mester
03. januar 2005 - 11:50 #5
Tak for det.
Avatar billede label Nybegynder
03. januar 2005 - 17:16 #6
Tak for pointene tnla.

Hva for en af tingene virkede? Bare hvis der engang er nogen med samme problem og søger på spørgsmålet.
Avatar billede tnla Mester
06. januar 2005 - 19:11 #7
Ja, det burde jeg nok lige fortælle. Den nye Windows Media Player kan åbenbart kun installeres på en PC med Windows XP (32-bit), hvor den jeg sad ved havde Windows NT. Jeg har ikke prøvet mulans forslag endnu, men vil gøre det. Kan I sige mig hvor jeg kan se hvilket lydkort der sidder i computeren?