Avatar billede aske5000 Nybegynder
27. december 2004 - 14:36 Der er 3 kommentarer

half life 2 steam

hej jeg har spillet steam i længre tid og nu har de lukket min konto så alle mine cdkey ikke kan bruges de har disabled den. når jeg så prøver at oprette en ny konto så kan jeg ikke bruge mine orginale cdkeys mere. vordan for jeg lukket den gamle konto helt kan man det. for lige nu er den bare til ingen ting men den har låst mine cdkeys til den øv. er der nogen som kender et tlf til steam i danmark eller andre numre man kan bruge. jeg har prøvet at kontakte suport over email men de svarer aldrig tilbage vad er det for noget skod 800 kr spil lige til at skylle i lokkummmet surt hjælp venligst ville blive meget glad vis man kunne slette den gamle konto helt og starte forfra
Avatar billede aske5000 Nybegynder
27. december 2004 - 14:58 #2
det kan da ikke passe at man skal betale for det når man har købt orginale spil hele vejen igenem. der er kun en ting at sige om steam. de vil lave penge på folk det er helt sikkert. pehory tak for dit svar er der nogen som kender et nummer til steam i dk så man kan ringe og brokke sig :)
Avatar billede chalde Seniormester
27. december 2004 - 15:09 #3
Question
  My Steam account says it has been disabled when I try to Login

  Answer
  Your account was most likely closed due to fraudulent activity in an attempt to obtain additional products for your Steam Account.  This includes Credit Card fraud, theft of accounts you do not own and using cracked versions of Valve games.

If you violate the Steam Subscriber agreement your account can be permanently disabled and you will lose any products registered to those accounts. We fully cooperate with law enforcement to combat credit card fraud. If you believe this is in error use the "Ask A Question" Tab to create an incident.

http://steampowered.custhelp.com/cgi-bin/steampowered.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=183&p_created=1093636069&p_sid=i-xHi1uh&p_lva=70&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9MTYwJnBfc2VhcmNoX3R5cGU9c2VhcmNoX25sJnBfcHJvZF9sdmwxPSZwX2NhdF9sdmwxPSZwX2NhdF9sdmwyPSZwX3BhZ2U9MSZwX3NlYXJjaF90ZXh0PWFjY291bnQgY2xvc2Vk&p_li=