Avatar billede oliver0303 Nybegynder
17. marts 2001 - 19:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Webudvikler

AutoDanmark ApS er en ung dynamisk internetvirksomhed med speciale i
udvikling og salg af internetløsninger til autobranchen. Virksomheden er i kraftig udvikling og betjener idag over 450 autorelaterede virksomheder med internetløsninger.

Vi søger en medarbejder, som er selvstændig, systematisk, initiativrig, engageret og har en professionel indstilling til det, de foretager sig.
Til gengæld kan vi tilbyde et spændende job i en ung, dynamisk og voksende organisation med mange varierende opgaver og dygtige kollegaer med forskellige kompetancer.

Til videreudvikling af et content management system til autobranchen, søges en dygtig internet udvikler.

Dit primære arbejdsområde bliver udvikling og vedligeholdelse af vores eksisterende internet application til autobranchen, AutoAdmin.

Endvidere vil du sammen med andre udviklere være et meget vigtigt led i den videre udvikling af vores internet baserede koncepter og værktøjer, bl.a vores robot som hver nat indekserer 200 websites, ligesom du skal forestå udviklingen af kundespecifikke internet applicationer.

Du vil få ansvar for egne områder af videreudviklingen af vores system.

I vores udviklingsafdeling får du gode muligheder for kundekontakt, personlig udvikling samt stor indflydelse på egen kompetenceudvikling og valg af teknologier. Vi har spændende og udfordrende opgaver og vi
arbejder med de nyeste værktøjer.

Vi forestiller os at du har følgende profil: *Uddannelse som ingeniør, datalog, datamatiker eller ligende. Din uddannelse er dog ikke det vigtigste. Er du selvlært hører vi også meget gerne fra dig.
*Du er hardcore VB/VB Script udvikler og du føler dig på hjemmebane i SQL Server 7.0/2000, ASP, HTML og Javascript.
*Du har ambitioner om at blive bedre.
*Du skal kunne håndtere mange såvel store som små opgaver samtidigt.
*Den ideelle kandidat har erfaring med webudvikling på professionelt plan, men er du nyuddannet hører vi også gerne fra dig.

Kontakt:
AutoDanmark ApS
Att.: Martin Oliver Madsen
Ole Rømers Vej 4
9870 Sindal
Tlf: 70205678
Email: martin@auto-danmark.dk
Avatar billede bbs Nybegynder
18. marts 2001 - 10:00 #1
Der er jo noget der hedder job annoncer her på Eksperten.dk !
Avatar billede oliver0303 Nybegynder
18. marts 2001 - 19:12 #2
Sorry. Den vil blive flyttet.
Avatar billede cybermike Nybegynder
02. april 2001 - 02:03 #3
bbs>Hold din beskidte snude udenfor, vi er faktisk nogen som er glade for at disse kategorier er kommet tilbage.

og sålænge du har den holdning kan du jo passende holde snuden helt væk for disse kategorier for du er jo tilsyneladende den type som heller vil side og læse job annoncer SÅ GØR DET OG LAD OS ANDRE BESTEMME SELV HVAD VI VIL!
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. april 2001 - 02:11 #4
bbs> Hvilke indlæg ville du smide i en kategori der hedder \"Job/opgaver: Fuld tid\"?

Yes du ville smide ASP problemer derind, men den hedder Job af en grund..

Men jeg ville smide job annoncer herinde. Den er kommet tilbage pga. nogen ikke vil smide 2000 for at lave en job annonce