Avatar billede madspeter Nybegynder
26. december 2004 - 17:45 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvordan bestemmer jeg størrelse af nyt vindue?

Når jeg klikker på et link som åbner et nyt vindue, så vil jeg gerne selv kunne bestemme størrelsen på det vindue. Lige nu åbner min IE nemlig i et meget lille vindue.
Avatar billede nopsen Ekspert
26. december 2004 - 17:49 #1
du trækker vinduet ud til den størrelse du gerne vil ha det, luk exploren og start den igen, så åbner vinduerne fremover i den størrelse du trak den ud til.
Avatar billede madspeter Nybegynder
26. december 2004 - 17:51 #2
Det virker desværre ikke her hos mig
Avatar billede nopsen Ekspert
26. december 2004 - 17:53 #3
det er det nye vindue du skal trække ud til den størrelse du vil ha, prøv så at lukke det foregående vindue ned og behold kun det nye, åben derefter et nyt vindue og se om det så ikke virker.
Avatar billede madspeter Nybegynder
26. december 2004 - 17:56 #4
No. Måske er det kun på www.livescore.com det er galt?
Avatar billede nopsen Ekspert
26. december 2004 - 18:00 #5
har lige prøvet derinde, jeg har ikke det problem.. desværre er det den eneste måde at ændre det på ved at trække dem ud manuelt.
Avatar billede madspeter Nybegynder
26. december 2004 - 18:03 #6
Det har også virket hos mig indtil igår, da formaterede jeg min PC og installerede Win igen, så det må næsten ha noget med det at gøre.
Avatar billede nopsen Ekspert
26. december 2004 - 18:05 #7
har du hentet alle updates efter du har geninstalleret, så du ikke kører med en ældre version explorer?
Avatar billede madspeter Nybegynder
26. december 2004 - 18:06 #8
ja det har jeg
Avatar billede nopsen Ekspert
26. december 2004 - 18:07 #9
ja så burde det jo virke.
Avatar billede madspeter Nybegynder
26. december 2004 - 18:11 #10
Ja, det synes jeg jo også. Normalt tilpasser de vinduer sig selv afhængig af hvor meget tekst der står i det nye vindue. Hvis der er mange scoringer og/eller advarsler så er vinduet stort. Der er bare et eller andet galt nu.
Avatar billede madspeter Nybegynder
26. december 2004 - 18:12 #11
Nu ser jeg at vinduerne har forskellige størrelser, det har altså hjulpet. MEN, det er ligesom om at vinduet er lige en anelse for lille. Jeg er nød til at trække i det for at kunne se den nederste linie
Avatar billede nopsen Ekspert
26. december 2004 - 18:41 #12
man plejer at skulle trække det helt ud til yderkanten, altså så alle hjørner og kanter er så langt de kan komme.
Avatar billede nopsen Ekspert
10. januar 2005 - 02:32 #13
fandt du ud af noget?