Avatar billede jwalk Nybegynder
26. december 2004 - 00:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ændret workgroup og har nu ikke adgang til bærbar pc

Hej,
Jeg har købt en bredbåndsrouter til privaten. Det gik fint med installering på egen pc. Så tilsluttede jeg bærbar pc fra firma. Det gik knap så godt. Kom ok på internet, men prøvede så at ændre fra domæne til workgroup i system/computernavn, sådan at den pegede på min private gruppe og ikke firmaets domæne. Efter dette kunne jeg ikke rette tilbage til firmadomæne og til sidst genstartede jeg den bærbare. Men nu kan jeg ikke logge på. Den vil ikke kendes ved brugernavn/adgangskode. Hvad gør jeg for at komme på min bærbare igen, og få fjernet det L... jeg lavede ?
Avatar billede kenp Novice
26. december 2004 - 10:42 #1
tjaaa hvis du ikke kan bruge systemgendannelse, så skal du have fat på en som er administrator på firmaets netværk, også få ham til at ordne det, da du sikkert ikke selv har rettigheder til at melde den ind i et domæne igen.

Men kort sagt du kan lige så godt pakke den bærbar væk indtil at du skal på arbejdet igen, så de kan ordne det.
Avatar billede jwalk Nybegynder
28. december 2004 - 15:22 #2
Hej,

Det var nok hvad jeg frygtede. Men tak for svaret.

Hilsen Bo