Avatar billede tyksen Nybegynder
25. december 2004 - 17:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at lave et logo

Hej eksperter

Jeg mangler et logo til studybuddy.dk. Jeg har selv forsøgt mig lidt, men det er blevet meget lidt kreativt, som i kan se på siden.

Er der nogen der gider hjælpe mig med at få lavet et logo, som passer ind i det design der er på siden.

Jeg kan desværre ikke tilbyde mere end 200 point og evt. lidt annonceplads hvis i har en hjemmeside i vil have reklameret for.

Håber der er nogen der vil hjælpe!

MVH Mathias
Avatar billede stone Forsker
25. december 2004 - 17:54 #1
lige en bemærkning til en stavefejl....

Specifikt historie-pensum
Historie undervisningen i fremtidens gymnasie - efter reformen vil blive tilrettelægt efter en nøgtern plan.

tilrettelægt = tilrettelagt
Avatar billede tyksen Nybegynder
25. december 2004 - 17:57 #2
ok... det var ikke lige det jeg var efter, men det er da i hvert fald blevet rettet nu... er der nogen bud på logo'er istedet?:)
Avatar billede weblex Nybegynder
25. december 2004 - 20:01 #3
Avatar billede got-it Nybegynder
25. december 2004 - 22:39 #4
går igang nu. Hvad farver osv kunne du tænke dig?  nogen ideer?
Avatar billede morteeart Nybegynder
25. december 2004 - 22:41 #5
lidt offtopic

Det er vist ved at være ½ år siden den side fik gode anmelder herinde.
bliver den til noget ?
Avatar billede got-it Nybegynder
26. december 2004 - 00:18 #6
Avatar billede tyksen Nybegynder
26. december 2004 - 12:18 #7
Tak for forslagene. Jeg kan bedst lide weblex's forslag. Så pointene går til weblex. Gider du sende logoet til min e-mail. Du kan bruge denne adresse: mathias@studybuddy.dk

Jeg uddeler pointene, så snart jeg har modtaget logoet.

Got-it: Jeg kunne godt lide dit forslag, men jeg synes det er svært at integrere i designet og desuden siger det heller ikke så meget om siden, som weblex's forslag gør.

morteeart: Jeg er da glad for at du har lagt mærke til siden og at det endda også er positive erindringer du har om den. Jeg vil også meget gerne have den færdig, men jeg har et gymnasieliv at passe ved siden af, så det er nogen gange svært at finde tid til, men NU tror jeg snart det blir;) Desuden har den også gennemgået en større omprogrammering, som har taget sin tid at få gennemført. Men hvis der er nogen af jer der har interesse for gymnasieskolen og kunne tænke jer at hjælpe mig med at få siden til at køre godt, så skal i endelig ikke holde jer tilbage med at skrive til mig på mathias@studybuddy.dk  ...:)
Avatar billede weblex Nybegynder
26. december 2004 - 14:53 #8
Den er på vej... c",)
Avatar billede got-it Nybegynder
01. januar 2005 - 20:40 #9
tyksen < tjaeh, en smagssag ;)  men iorden.