Avatar billede allerup Nybegynder
25. december 2004 - 15:55 Der er 10 kommentarer

Hjemmeside med træningsdagbøger

Jeg har en ide om at lave et website hvor folk kan tilmelde sig og føre en træningsdagbog - Primært har jeg landevejscykling i tankerne.

Man skal kunne indtaste data for dagens træning i en formular, og derefter få præsenteret en statistik over sin træning ud fra forskellige kriterier.

Derudover skal der være mulighed for at lave statistik på alle tilmeldte deltagere.

Siden hen kunne man udvide til flere sportsgrene, svømning, løb mm.

Der er utroligt mange som gerne vil have system i deres træning, og med en sådan løsning tror jeg man kunne få et stort community.

Er der nogen eksperter udi ASP, PHP og databaser som kunne tænke sig at være med i et sådant projekt? Jeg ved ik lige om der er nogen penge i det, men på sigt kunne det måske lade sig gøre hvis det blir stort nok.

Jeg kan kun selv programmere til absolut husbehov, så jeg behøver nogen der er hårde til den side af sagen.

Et lille indspark herfra...
Avatar billede flashnoob Nybegynder
25. december 2004 - 16:48 #1
Lidt sjovt... Har gået med fuldstændig samme idé. Har allerede databasen klar!
Avatar billede flashnoob Nybegynder
25. december 2004 - 16:50 #2
Allerup... er det dig fra MOL? :)
Avatar billede allerup Nybegynder
25. december 2004 - 17:56 #3
jeps... selvsamme...
Avatar billede allerup Nybegynder
25. december 2004 - 17:58 #4
flashnoob: Er du så den programmeringsørn jeg leder efter?
Avatar billede flashnoob Nybegynder
25. december 2004 - 18:13 #5
Jeg har sendt en e-mail til dig
Avatar billede naxosnaxos Nybegynder
26. december 2004 - 22:51 #6
Jeg kan oplyse dig om at denne service er tilgængelig på www.Feltet.dk
Avatar billede allerup Nybegynder
26. december 2004 - 23:16 #7
Citat:"Som en helt ny service på feltet.dk vil du nu få mulighed for at få din egen dagbog på nettet. Tilbudet gælder alle danske licensryttere i klasserne A, B, C, Junior, Ungdom, Veteran og Dame-klasserne."

Dette gælder jo så ikke det hav af motionister eller eksempelvis løbere der findes i DK. Hvad nu hvis der findes en rytter med licens til eks. BEG.: Så kan han heller ikke benytte sig af feltet's service...
Avatar billede dishy Nybegynder
27. december 2004 - 01:34 #8
Heh, Allerup... I MOL´boere er nu gode nok;-)
Jeg er selv i gang med et projekt inden for sport/træning, hvor vi - måske - kunne støtte hinanden en smule.. Fanger jer nok lige på MOL. (Er lige oprettet herinde.)

Mvh Dishy/THE TIGER(MOL)
Avatar billede jesperfjoelner Nybegynder
20. januar 2005 - 18:20 #9
Utroligt. Har haft samme idé længe her. Databasen mm. og en masse detaljer er formuleret. Det bliver spændende at se hvem der får søsat noget med så mange med samme idé.
Avatar billede dennismp Nybegynder
09. marts 2005 - 18:14 #10
Er I opmærksom på www.motionsdagbog.dk ?

Jeg er faktisk også igang med et ligende program - dog som en applikation :)