Avatar billede javaidioten Nybegynder
25. december 2004 - 12:25 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

hp series 700...virker ikke

Jeg er ved at tilslutte mine forældres oldsag af en printer til deres nye pc. Problemet er bare, at selve installationen af softwarwen går fint nok, men der er ingen respons opverhovedet når jeg forsøger at udskrive..Hverken testside eller nogen ting..

Den vælger automatisk lpt1...Kan det være en anden port der skal vælges, eller burde det være rigtigt...
Avatar billede milter Ekspert
25. december 2004 - 13:05 #1
Er du sikker på, at driveren duer til XP, som sikkert er deres styresystem? Prøv evt. at kigge efter en opdateret driver her:

http://welcome.hp.com/country/us/en/support.html
Avatar billede foodear Praktikant
25. december 2004 - 13:07 #2
er det ikke en usb printer ?
Avatar billede javaidioten Nybegynder
26. december 2004 - 23:48 #3
Nekj...Den kører på et gammelt serielt kabel
Avatar billede milter Ekspert
27. december 2004 - 00:07 #4
Så tror jeg ikke, der findes en driver, der dur til XP. Har du checket?
Avatar billede foodear Praktikant
27. december 2004 - 09:45 #5
Er det en officejet, all in one eller en deskjet printer
Avatar billede foodear Praktikant
27. december 2004 - 09:53 #7
HP´s liste over drivere: http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/ProdSearch.jsp?locale=en_US&taskId=135

Måske kan den også findes på dansk
/Foodear
BTW Godt Nytår til all
Avatar billede foodear Praktikant
27. december 2004 - 09:54 #8
Der findes også en storformat printer med det navn
Avatar billede javaidioten Nybegynder
27. december 2004 - 12:13 #9
Jeg ved ikke om en anden driver hjælper, men jeg forsøgert mig med det....Det er jo heller ikke mere end 15 point

Godt Nytår
Avatar billede foodear Praktikant
27. december 2004 - 17:01 #10
I lige måde, men hvis det ikke virker skal jeg ikke have pointene.
Lad mig høre hvordan det går.

/foodear
Avatar billede foodear Praktikant
21. januar 2005 - 09:07 #11
Virkede det ?
/Foodear
Avatar billede foodear Praktikant
09. februar 2005 - 15:19 #12
Takker for points, vikede det ?
/foodear