Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. april 1999 - 00:00 Der er 79 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor har alle ikke Sonofon?

Hej! her er endnu et af de svære..

hvorfor har i ikke bare alle sammen sonofon (taletid) og sponsorfonen?

man kan sende gratis sms og snakke gratis med reklamer... det er røv fedt...

hvis alle havde sonofon taletid kunne man chatte gratis sammen og man kunne ringe sammen gratis efter 17... ALLE kunne... det ville være gud!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. april 1999 - 23:22 #1
et point til den som svarer og hvis svaret er godt får han nogle flere
Avatar billede rbnstudio Nybegynder
20. april 1999 - 23:33 #2
hmmm....kræver det ikke at man har et alm. Sonofon abonnement ved siden af???
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. april 1999 - 23:42 #3
nej jeg har sonofon taletid, jeg kan ringe gratis til folk med sonofon eller alm. telefoner, efter kl 17 og sende gratis beskeder til alle... gratis chat... fedt!

I LOVE SONOFON!

(det er bare lortet at hjælpelinien tager ½ time at komme igennem på)
Avatar billede Slettet bruger
20. april 1999 - 23:46 #4
Jeg ved det...

Det er ikke alle der har sonofon og sponsorefonen fordi man hele tiden bliver forstyret i sine samtaler og det ønsker jeg ikke, så hellere give 125 kr. pr. måned for 1 times taletid hele dagen

/MCP
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. april 1999 - 23:51 #5
1 time for 125 kr det er dyrt

jamen der er også gratis beskeder... husk det!
Avatar billede Slettet bruger
21. april 1999 - 00:00 #6
Det eneste der kunne få mig til, at få en telefon med taletid skulle være GRATIS beskeder, men jeg ville ikke bruge den til, at tale i. For det er DYRT
Avatar billede klas Juniormester
21. april 1999 - 00:38 #7
sonofon sux!

ihvertfald deres reklame ting... der er ingen med sådan en som skal ringe mig op! så nægter jeg at modtage den.
det er et kanon reklame trick, ikke jer som tjener på det.... jeg giver nogle hundrede kroner pr. måned for mit teledanmark abonoment.. og det er helt fint med mig.... man får hvad man betaler for!
Avatar billede cybles Nybegynder
21. april 1999 - 00:48 #8
Cybres : Sonofon er gud .....synd de ikke dækker Grønland.....men det er så fedt så jeg køber sgu et kort når jeg kommer til dk næste gang og smider det i lokumet........
Avatar billede cybles Nybegynder
21. april 1999 - 00:49 #9
Leve Sonofon, død over Tele Dk :-)))
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. april 1999 - 13:11 #10
sonofon styrer...
Avatar billede yebzqey Nybegynder
21. april 1999 - 23:06 #11
Jeg må sige at det er fedt at have Sonofon, men deres helpline halter lidt. Det er nu over en måned siden jeg bestilte et tilmeldingsskema til sponsorfonen...
Men det er fuldstændig rigtigt som Esben siger, at man kan sende gratis beskeder. Det er rart...
Desuden er de reklamer slet ikke så forstyrrende. De varer 10 sekunder og man bliver kun udsat for dem hvert andet minut. Og nogle af dem er ret sjove...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. april 1999 - 14:16 #12
enig...
Avatar billede mårdøn Nybegynder
22. april 1999 - 14:34 #13
Årsagen til at alle ikke har Sonofon er selvfølgelig at deres TV reklamer stinker.
Pigerne har tøj på og snakker med jyske accent, føj !
Desuden har de brugt Holger Juul Hansen, en bedaget skuespiller der normalt render desorienteret rundt i de underjordiske gange under Rigshospitalet og ligner en parodi på Bamse & Kylling.
Den slags sælger altså IKKE.......
Avatar billede yebzqey Nybegynder
23. april 1999 - 23:01 #14
Enig...
Avatar billede yebzqey Nybegynder
23. april 1999 - 23:02 #15
Hey, Cyberjoe... Måske skulle du godkende eller afvise svaret, så vi andre kan få lov...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
24. april 1999 - 17:57 #16
fordi det er et skod svar... det er jo et spørgsmål i sig selv... er du dum?
Avatar billede yebzqey Nybegynder
25. april 1999 - 20:03 #17
Jeg ville virkelig ønske, at alle havde Sonofon!!! Det ville være det vildeste! Så kunne alle Snakke gratis til hinanden, men desværre er der nogen der f. eks. fordi de har Opasia internet, skal de også have Tele Danmark Internet. Det er noget værre lort. Derfor har alle ikke Sonofon. De skulle ta' sig sammen!!!
Avatar billede yebzqey Nybegynder
25. april 1999 - 20:06 #18
Men på den anden side er det jo meget godt at nogen er dumme nok til at købe alt muligt andet, da det holder konkurrencen i gang og priserne nede...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. april 1999 - 22:29 #19
afvist... svaret giver ingen mening...

"desværre er der nogen der f. eks. fordi de har Opasia internet, skal de også have Tele Danmark Internet" = øøøøøh?

det eneste der står er en anden udgave af det jeg skrev.
Avatar billede Slettet bruger
27. april 1999 - 22:29 #20
HVOR kan man sende gratis sms'er hos Sonofon
Taletid: 3 beskeder pr. enhed
Der bliver reklameret for det, på Sponserfonen
Alm. abb.: 50 øre pr. besked
Avatar billede odense Nybegynder
27. april 1999 - 22:42 #21
Man kan kun sende gratis SMS med Sonofon taletid fordi systemet er ramt af en teknisk fejl.
Normalt er det 3 beskeder pr. enhed.
Der har været problemer hvor folk har sendt mange beskeder uden at blivet trukket for det med det samme. Da systemet så fandt ud af at den skulle trække enhederne tømte den kortet eller også var der ikke nogen enheder tilbage på kortet.
Derfor kan man sende gratis beskeder indtil systemt virker igen.
Avatar billede badguy Nybegynder
28. april 1999 - 16:42 #22
hj>> jeg kan høre du ikke har Sonofon taletid... men den tæller altså ikke enheder ned selv om jeg har sendt over 1000 beskeder nu...
Avatar billede badguy Nybegynder
03. maj 1999 - 17:42 #23
odense>> ved du hvornår de laver det så det koster noget? jeg DØR den dag de gør det...

JEG VIL BARE SIGE AT ALLE DER IKKE HAR SONOFON ER GRIMME OG LUGTER AF LORT OG JEG KNEPPER JERES MOR OSV.
Avatar billede boa Nybegynder
07. maj 1999 - 21:55 #24
Er det her en slags snail-IRC, hvor skoleunger
blærer sig af, de har lært at skrive LORT uden stavefejl?
Avatar billede badguy Nybegynder
08. maj 1999 - 16:27 #25
nej jeg ville bare lege en af de padder som skriver indlæg på puls debatterne... http://www.n.dk
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 1999 - 16:53 #26
TIL ADMIN !!!

DROP DET LATTERLIGE SPØRGSMÅL !!!!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
13. maj 1999 - 01:52 #27
næ! kig her http://www.sonofon.dk og se hvorfor!

forresten til alle!

prøv at skrive INFO i en besked og sende den til nr. 123 så sker der ting...
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 1999 - 18:50 #28
TIL ADMIN !!!

DROP DET LATTERLIGE SPØRGSMÅL !!!!

Avatar billede Slettet bruger
14. maj 1999 - 18:50 #29
Spørgsmål:
    Hvorfor har alle ikke Sonofon?  1 point fra cyberesben
Hej! her er endnu et af de svære..

hvorfor har i ikke bare alle sammen sonofon (taletid) og sponsorfonen?

man kan sende gratis sms og snakke gratis med reklamer... det er røv fedt...

hvis alle havde sonofon taletid kunne man chatte gratis sammen og man kunne ringe sammen gratis efter 17... ALLE kunne... det ville være gud!

  Kommentar fra cyberesben
20-04-99 - 23:22:45    et point til den som svarer og hvis svaret er godt får han nogle flere

  Afvist svar fra rbnstudio
20-04-99 - 23:33:35    hmmm....kræver det ikke at man har et alm. Sonofon abonnement ved siden af???

  Kommentar fra cyberesben
20-04-99 - 23:42:36    nej jeg har sonofon taletid, jeg kan ringe gratis til folk med sonofon eller alm. telefoner, efter kl 17 og sende gratis beskeder til alle... gratis chat... fedt!

I LOVE SONOFON!

(det er bare lortet at hjælpelinien tager ½ time at komme igennem på)

  Kommentar fra mcp
20-04-99 - 23:46:32    Jeg ved det...

Det er ikke alle der har sonofon og sponsorefonen fordi man hele tiden bliver forstyret i sine samtaler og det ønsker jeg ikke, så hellere give 125 kr. pr. måned for 1 times taletid hele dagen

/MCP

  Kommentar fra cyberesben
20-04-99 - 23:51:31    1 time for 125 kr det er dyrt

jamen der er også gratis beskeder... husk det!

  Kommentar fra mcp
21-04-99 - 00:00:31    Det eneste der kunne få mig til, at få en telefon med taletid skulle være GRATIS beskeder, men jeg ville ikke bruge den til, at tale i. For det er DYRT

  Kommentar fra klas
21-04-99 - 00:38:00    sonofon sux!

ihvertfald deres reklame ting... der er ingen med sådan en som skal ringe mig op! så nægter jeg at modtage den.
det er et kanon reklame trick, ikke jer som tjener på det.... jeg giver nogle hundrede kroner pr. måned for mit teledanmark abonoment.. og det er helt fint med mig.... man får hvad man betaler for!

  Kommentar fra cybles
21-04-99 - 00:48:06    Cybres : Sonofon er gud .....synd de ikke dækker Grønland.....men det er så fedt så jeg køber sgu et kort når jeg kommer til dk næste gang og smider det i lokumet........

  Kommentar fra cybles
21-04-99 - 00:49:10    Leve Sonofon, død over Tele Dk :-)))

  Kommentar fra cyberesben
21-04-99 - 13:11:54    sonofon styrer...

  Kommentar fra yebzqey
21-04-99 - 23:06:07    Jeg må sige at det er fedt at have Sonofon, men deres helpline halter lidt. Det er nu over en måned siden jeg bestilte et tilmeldingsskema til sponsorfonen...
Men det er fuldstændig rigtigt som Esben siger, at man kan sende gratis beskeder. Det er rart...
Desuden er de reklamer slet ikke så forstyrrende. De varer 10 sekunder og man bliver kun udsat for dem hvert andet minut. Og nogle af dem er ret sjove...

  Kommentar fra cyberesben
22-04-99 - 14:16:33    enig...

  Kommentar fra mårdøn
22-04-99 - 14:34:34    Årsagen til at alle ikke har Sonofon er selvfølgelig at deres TV reklamer stinker.
Pigerne har tøj på og snakker med jyske accent, føj !
Desuden har de brugt Holger Juul Hansen, en bedaget skuespiller der normalt render desorienteret rundt i de underjordiske gange under Rigshospitalet og ligner en parodi på Bamse & Kylling.
Den slags sælger altså IKKE.......

  Kommentar fra yebzqey
23-04-99 - 23:01:55    Enig...

  Kommentar fra yebzqey
23-04-99 - 23:02:56    Hey, Cyberjoe... Måske skulle du godkende eller afvise svaret, så vi andre kan få lov...

  Kommentar fra cyberesben
24-04-99 - 17:57:06    fordi det er et skod svar... det er jo et spørgsmål i sig selv... er du dum?

  Afvist svar fra yebzqey
25-04-99 - 20:03:59    Jeg ville virkelig ønske, at alle havde Sonofon!!! Det ville være det vildeste! Så kunne alle Snakke gratis til hinanden, men desværre er der nogen der f. eks. fordi de har Opasia internet, skal de også have Tele Danmark Internet. Det er noget værre lort. Derfor har alle ikke Sonofon. De skulle ta' sig sammen!!!

  Kommentar fra yebzqey
25-04-99 - 20:06:16    Men på den anden side er det jo meget godt at nogen er dumme nok til at købe alt muligt andet, da det holder konkurrencen i gang og priserne nede...

  Kommentar fra cyberesben
25-04-99 - 22:29:10    afvist... svaret giver ingen mening...

"desværre er der nogen der f. eks. fordi de har Opasia internet, skal de også have Tele Danmark Internet" = øøøøøh?

det eneste der står er en anden udgave af det jeg skrev.

  Kommentar fra hj
27-04-99 - 22:29:48    HVOR kan man sende gratis sms'er hos Sonofon
Taletid: 3 beskeder pr. enhed
Der bliver reklameret for det, på Sponserfonen
Alm. abb.: 50 øre pr. besked

  Kommentar fra odense
27-04-99 - 22:42:31    Man kan kun sende gratis SMS med Sonofon taletid fordi systemet er ramt af en teknisk fejl.
Normalt er det 3 beskeder pr. enhed.
Der har været problemer hvor folk har sendt mange beskeder uden at blivet trukket for det med det samme. Da systemet så fandt ud af at den skulle trække enhederne tømte den kortet eller også var der ikke nogen enheder tilbage på kortet.
Derfor kan man sende gratis beskeder indtil systemt virker igen.

  Kommentar fra badguy
28-04-99 - 16:42:45    hj>> jeg kan høre du ikke har Sonofon taletid... men den tæller altså ikke enheder ned selv om jeg har sendt over 1000 beskeder nu...

  Kommentar fra badguy
03-05-99 - 17:42:37    odense>> ved du hvornår de laver det så det koster noget? jeg DØR den dag de gør det...

JEG VIL BARE SIGE AT ALLE DER IKKE HAR SONOFON ER GRIMME OG LUGTER AF LORT OG JEG KNEPPER JERES MOR OSV.

  Kommentar fra boa
07-05-99 - 21:55:00    Er det her en slags snail-IRC, hvor skoleunger
blærer sig af, de har lært at skrive LORT uden stavefejl?

  Kommentar fra badguy
08-05-99 - 16:27:11    nej jeg ville bare lege en af de padder som skriver indlæg på puls debatterne... http://www.n.dk

  Afvist svar fra hj
12-05-99 - 16:53:15    TIL ADMIN !!!

DROP DET LATTERLIGE SPØRGSMÅL !!!!

  Kommentar fra cyberesben
13-05-99 - 01:52:12    næ! kig her http://www.sonofon.dk og se hvorfor!

forresten til alle!

prøv at skrive INFO i en besked og sende den til nr. 123 så sker der ting...

  Svar fra hj
14-05-99 - 18:50:01    TIL ADMIN !!!

DROP DET LATTERLIGE SPØRGSMÅL !!!!

Avatar billede Slettet bruger
14. maj 1999 - 18:51 #30
Spørgsmål:
    Hvorfor har alle ikke Sonofon?  1 point fra cyberesben
Hej! her er endnu et af de svære..

hvorfor har i ikke bare alle sammen sonofon (taletid) og sponsorfonen?

man kan sende gratis sms og snakke gratis med reklamer... det er røv fedt...

hvis alle havde sonofon taletid kunne man chatte gratis sammen og man kunne ringe sammen gratis efter 17... ALLE kunne... det ville være gud!

  Kommentar fra cyberesben
20-04-99 - 23:22:45    et point til den som svarer og hvis svaret er godt får han nogle flere

  Afvist svar fra rbnstudio
20-04-99 - 23:33:35    hmmm....kræver det ikke at man har et alm. Sonofon abonnement ved siden af???

  Kommentar fra cyberesben
20-04-99 - 23:42:36    nej jeg har sonofon taletid, jeg kan ringe gratis til folk med sonofon eller alm. telefoner, efter kl 17 og sende gratis beskeder til alle... gratis chat... fedt!

I LOVE SONOFON!

(det er bare lortet at hjælpelinien tager ½ time at komme igennem på)

  Kommentar fra mcp
20-04-99 - 23:46:32    Jeg ved det...

Det er ikke alle der har sonofon og sponsorefonen fordi man hele tiden bliver forstyret i sine samtaler og det ønsker jeg ikke, så hellere give 125 kr. pr. måned for 1 times taletid hele dagen

/MCP

  Kommentar fra cyberesben
20-04-99 - 23:51:31    1 time for 125 kr det er dyrt

jamen der er også gratis beskeder... husk det!

  Kommentar fra mcp
21-04-99 - 00:00:31    Det eneste der kunne få mig til, at få en telefon med taletid skulle være GRATIS beskeder, men jeg ville ikke bruge den til, at tale i. For det er DYRT

  Kommentar fra klas
21-04-99 - 00:38:00    sonofon sux!

ihvertfald deres reklame ting... der er ingen med sådan en som skal ringe mig op! så nægter jeg at modtage den.
det er et kanon reklame trick, ikke jer som tjener på det.... jeg giver nogle hundrede kroner pr. måned for mit teledanmark abonoment.. og det er helt fint med mig.... man får hvad man betaler for!

  Kommentar fra cybles
21-04-99 - 00:48:06    Cybres : Sonofon er gud .....synd de ikke dækker Grønland.....men det er så fedt så jeg køber sgu et kort når jeg kommer til dk næste gang og smider det i lokumet........

  Kommentar fra cybles
21-04-99 - 00:49:10    Leve Sonofon, død over Tele Dk :-)))

  Kommentar fra cyberesben
21-04-99 - 13:11:54    sonofon styrer...

  Kommentar fra yebzqey
21-04-99 - 23:06:07    Jeg må sige at det er fedt at have Sonofon, men deres helpline halter lidt. Det er nu over en måned siden jeg bestilte et tilmeldingsskema til sponsorfonen...
Men det er fuldstændig rigtigt som Esben siger, at man kan sende gratis beskeder. Det er rart...
Desuden er de reklamer slet ikke så forstyrrende. De varer 10 sekunder og man bliver kun udsat for dem hvert andet minut. Og nogle af dem er ret sjove...

  Kommentar fra cyberesben
22-04-99 - 14:16:33    enig...

  Kommentar fra mårdøn
22-04-99 - 14:34:34    Årsagen til at alle ikke har Sonofon er selvfølgelig at deres TV reklamer stinker.
Pigerne har tøj på og snakker med jyske accent, føj !
Desuden har de brugt Holger Juul Hansen, en bedaget skuespiller der normalt render desorienteret rundt i de underjordiske gange under Rigshospitalet og ligner en parodi på Bamse & Kylling.
Den slags sælger altså IKKE.......

  Kommentar fra yebzqey
23-04-99 - 23:01:55    Enig...

  Kommentar fra yebzqey
23-04-99 - 23:02:56    Hey, Cyberjoe... Måske skulle du godkende eller afvise svaret, så vi andre kan få lov...

  Kommentar fra cyberesben
24-04-99 - 17:57:06    fordi det er et skod svar... det er jo et spørgsmål i sig selv... er du dum?

  Afvist svar fra yebzqey
25-04-99 - 20:03:59    Jeg ville virkelig ønske, at alle havde Sonofon!!! Det ville være det vildeste! Så kunne alle Snakke gratis til hinanden, men desværre er der nogen der f. eks. fordi de har Opasia internet, skal de også have Tele Danmark Internet. Det er noget værre lort. Derfor har alle ikke Sonofon. De skulle ta' sig sammen!!!

  Kommentar fra yebzqey
25-04-99 - 20:06:16    Men på den anden side er det jo meget godt at nogen er dumme nok til at købe alt muligt andet, da det holder konkurrencen i gang og priserne nede...

  Kommentar fra cyberesben
25-04-99 - 22:29:10    afvist... svaret giver ingen mening...

"desværre er der nogen der f. eks. fordi de har Opasia internet, skal de også have Tele Danmark Internet" = øøøøøh?

det eneste der står er en anden udgave af det jeg skrev.

  Kommentar fra hj
27-04-99 - 22:29:48    HVOR kan man sende gratis sms'er hos Sonofon
Taletid: 3 beskeder pr. enhed
Der bliver reklameret for det, på Sponserfonen
Alm. abb.: 50 øre pr. besked

  Kommentar fra odense
27-04-99 - 22:42:31    Man kan kun sende gratis SMS med Sonofon taletid fordi systemet er ramt af en teknisk fejl.
Normalt er det 3 beskeder pr. enhed.
Der har været problemer hvor folk har sendt mange beskeder uden at blivet trukket for det med det samme. Da systemet så fandt ud af at den skulle trække enhederne tømte den kortet eller også var der ikke nogen enheder tilbage på kortet.
Derfor kan man sende gratis beskeder indtil systemt virker igen.

  Kommentar fra badguy
28-04-99 - 16:42:45    hj>> jeg kan høre du ikke har Sonofon taletid... men den tæller altså ikke enheder ned selv om jeg har sendt over 1000 beskeder nu...

  Kommentar fra badguy
03-05-99 - 17:42:37    odense>> ved du hvornår de laver det så det koster noget? jeg DØR den dag de gør det...

JEG VIL BARE SIGE AT ALLE DER IKKE HAR SONOFON ER GRIMME OG LUGTER AF LORT OG JEG KNEPPER JERES MOR OSV.

  Kommentar fra boa
07-05-99 - 21:55:00    Er det her en slags snail-IRC, hvor skoleunger
blærer sig af, de har lært at skrive LORT uden stavefejl?

  Kommentar fra badguy
08-05-99 - 16:27:11    nej jeg ville bare lege en af de padder som skriver indlæg på puls debatterne... http://www.n.dk

  Afvist svar fra hj
12-05-99 - 16:53:15    TIL ADMIN !!!

DROP DET LATTERLIGE SPØRGSMÅL !!!!

  Kommentar fra cyberesben
13-05-99 - 01:52:12    næ! kig her http://www.sonofon.dk og se hvorfor!

forresten til alle!

prøv at skrive INFO i en besked og sende den til nr. 123 så sker der ting...

  Svar fra hj
14-05-99 - 18:50:01    TIL ADMIN !!!

DROP DET LATTERLIGE SPØRGSMÅL !!!!

Avatar billede Slettet bruger
14. maj 1999 - 18:51 #31
Spørgsmål:
    Hvorfor har alle ikke Sonofon?  1 point fra cyberesben
Hej! her er endnu et af de svære..

hvorfor har i ikke bare alle sammen sonofon (taletid) og sponsorfonen?

man kan sende gratis sms og snakke gratis med reklamer... det er røv fedt...

hvis alle havde sonofon taletid kunne man chatte gratis sammen og man kunne ringe sammen gratis efter 17... ALLE kunne... det ville være gud!

  Kommentar fra cyberesben
20-04-99 - 23:22:45    et point til den som svarer og hvis svaret er godt får han nogle flere

  Afvist svar fra rbnstudio
20-04-99 - 23:33:35    hmmm....kræver det ikke at man har et alm. Sonofon abonnement ved siden af???

  Kommentar fra cyberesben
20-04-99 - 23:42:36    nej jeg har sonofon taletid, jeg kan ringe gratis til folk med sonofon eller alm. telefoner, efter kl 17 og sende gratis beskeder til alle... gratis chat... fedt!

I LOVE SONOFON!

(det er bare lortet at hjælpelinien tager ½ time at komme igennem på)

  Kommentar fra mcp
20-04-99 - 23:46:32    Jeg ved det...

Det er ikke alle der har sonofon og sponsorefonen fordi man hele tiden bliver forstyret i sine samtaler og det ønsker jeg ikke, så hellere give 125 kr. pr. måned for 1 times taletid hele dagen

/MCP

  Kommentar fra cyberesben
20-04-99 - 23:51:31    1 time for 125 kr det er dyrt

jamen der er også gratis beskeder... husk det!

  Kommentar fra mcp
21-04-99 - 00:00:31    Det eneste der kunne få mig til, at få en telefon med taletid skulle være GRATIS beskeder, men jeg ville ikke bruge den til, at tale i. For det er DYRT

  Kommentar fra klas
21-04-99 - 00:38:00    sonofon sux!

ihvertfald deres reklame ting... der er ingen med sådan en som skal ringe mig op! så nægter jeg at modtage den.
det er et kanon reklame trick, ikke jer som tjener på det.... jeg giver nogle hundrede kroner pr. måned for mit teledanmark abonoment.. og det er helt fint med mig.... man får hvad man betaler for!

  Kommentar fra cybles
21-04-99 - 00:48:06    Cybres : Sonofon er gud .....synd de ikke dækker Grønland.....men det er så fedt så jeg køber sgu et kort når jeg kommer til dk næste gang og smider det i lokumet........

  Kommentar fra cybles
21-04-99 - 00:49:10    Leve Sonofon, død over Tele Dk :-)))

  Kommentar fra cyberesben
21-04-99 - 13:11:54    sonofon styrer...

  Kommentar fra yebzqey
21-04-99 - 23:06:07    Jeg må sige at det er fedt at have Sonofon, men deres helpline halter lidt. Det er nu over en måned siden jeg bestilte et tilmeldingsskema til sponsorfonen...
Men det er fuldstændig rigtigt som Esben siger, at man kan sende gratis beskeder. Det er rart...
Desuden er de reklamer slet ikke så forstyrrende. De varer 10 sekunder og man bliver kun udsat for dem hvert andet minut. Og nogle af dem er ret sjove...

  Kommentar fra cyberesben
22-04-99 - 14:16:33    enig...

  Kommentar fra mårdøn
22-04-99 - 14:34:34    Årsagen til at alle ikke har Sonofon er selvfølgelig at deres TV reklamer stinker.
Pigerne har tøj på og snakker med jyske accent, føj !
Desuden har de brugt Holger Juul Hansen, en bedaget skuespiller der normalt render desorienteret rundt i de underjordiske gange under Rigshospitalet og ligner en parodi på Bamse & Kylling.
Den slags sælger altså IKKE.......

  Kommentar fra yebzqey
23-04-99 - 23:01:55    Enig...

  Kommentar fra yebzqey
23-04-99 - 23:02:56    Hey, Cyberjoe... Måske skulle du godkende eller afvise svaret, så vi andre kan få lov...

  Kommentar fra cyberesben
24-04-99 - 17:57:06    fordi det er et skod svar... det er jo et spørgsmål i sig selv... er du dum?

  Afvist svar fra yebzqey
25-04-99 - 20:03:59    Jeg ville virkelig ønske, at alle havde Sonofon!!! Det ville være det vildeste! Så kunne alle Snakke gratis til hinanden, men desværre er der nogen der f. eks. fordi de har Opasia internet, skal de også have Tele Danmark Internet. Det er noget værre lort. Derfor har alle ikke Sonofon. De skulle ta' sig sammen!!!

  Kommentar fra yebzqey
25-04-99 - 20:06:16    Men på den anden side er det jo meget godt at nogen er dumme nok til at købe alt muligt andet, da det holder konkurrencen i gang og priserne nede...

  Kommentar fra cyberesben
25-04-99 - 22:29:10    afvist... svaret giver ingen mening...

"desværre er der nogen der f. eks. fordi de har Opasia internet, skal de også have Tele Danmark Internet" = øøøøøh?

det eneste der står er en anden udgave af det jeg skrev.

  Kommentar fra hj
27-04-99 - 22:29:48    HVOR kan man sende gratis sms'er hos Sonofon
Taletid: 3 beskeder pr. enhed
Der bliver reklameret for det, på Sponserfonen
Alm. abb.: 50 øre pr. besked

  Kommentar fra odense
27-04-99 - 22:42:31    Man kan kun sende gratis SMS med Sonofon taletid fordi systemet er ramt af en teknisk fejl.
Normalt er det 3 beskeder pr. enhed.
Der har været problemer hvor folk har sendt mange beskeder uden at blivet trukket for det med det samme. Da systemet så fandt ud af at den skulle trække enhederne tømte den kortet eller også var der ikke nogen enheder tilbage på kortet.
Derfor kan man sende gratis beskeder indtil systemt virker igen.

  Kommentar fra badguy
28-04-99 - 16:42:45    hj>> jeg kan høre du ikke har Sonofon taletid... men den tæller altså ikke enheder ned selv om jeg har sendt over 1000 beskeder nu...

  Kommentar fra badguy
03-05-99 - 17:42:37    odense>> ved du hvornår de laver det så det koster noget? jeg DØR den dag de gør det...

JEG VIL BARE SIGE AT ALLE DER IKKE HAR SONOFON ER GRIMME OG LUGTER AF LORT OG JEG KNEPPER JERES MOR OSV.

  Kommentar fra boa
07-05-99 - 21:55:00    Er det her en slags snail-IRC, hvor skoleunger
blærer sig af, de har lært at skrive LORT uden stavefejl?

  Kommentar fra badguy
08-05-99 - 16:27:11    nej jeg ville bare lege en af de padder som skriver indlæg på puls debatterne... http://www.n.dk

  Afvist svar fra hj
12-05-99 - 16:53:15    TIL ADMIN !!!

DROP DET LATTERLIGE SPØRGSMÅL !!!!

  Kommentar fra cyberesben
13-05-99 - 01:52:12    næ! kig her http://www.sonofon.dk og se hvorfor!

forresten til alle!

prøv at skrive INFO i en besked og sende den til nr. 123 så sker der ting...

  Svar fra hj
14-05-99 - 18:50:01    TIL ADMIN !!!

DROP DET LATTERLIGE SPØRGSMÅL !!!!

Avatar billede boa Nybegynder
15. maj 1999 - 15:17 #32
ha-ha, det er jo helt skizofrent at se badguy og cyberesben sidde
og diskutere med sig selv.

Se:
http://eksperten.dk/eksperten/spm.asp?id=909
Avatar billede cyberesben Nybegynder
16. maj 1999 - 15:35 #33
vi diskuterer ikke, jeg havde bare logget ind på eksperten med mit navn, og det havde vi ikke lige set... derfor

og hvis du kalder mig skizofren så glæd dig med at min far er psykiater og min mor er psykolog :-)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
16. maj 1999 - 15:44 #34
hj nu skal du være sød og ikke gå amokk bare fordi dit svar bliver afvist
Avatar billede boa Nybegynder
16. maj 1999 - 16:20 #35
Jeg har vist ikke fået afvist nogen svar endnu, tror jeg(?)
Hvad mener du?
Avatar billede boa Nybegynder
16. maj 1999 - 16:24 #36
Forresten (re. ovenstående kommentar), er det ikke MENINGEN, man skal logge sig ind med sit eget brugernavn?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
16. maj 1999 - 16:29 #37
boa>> prøv at læse det her: "hj nu skal du være s...."

der stod hj, altså det var ikke til dig
Avatar billede boa Nybegynder
16. maj 1999 - 16:33 #38
cyberesben>>

Nåhrr, ok.
Nu var jeg sgu' lige ved selv at gå totalt amok...........
Avatar billede cyberesben Nybegynder
16. maj 1999 - 19:58 #39
boa>> amokk er med 2 k'er...

OK?

så ved i alle det *G*
Avatar billede boa Nybegynder
16. maj 1999 - 20:43 #40
cyberesben>>>

Når jeg går amok, er det med FIRE k'er.

Jeg skriver det kun med eet k, for ikke at skræmme nogen.....
Avatar billede cyberesben Nybegynder
16. maj 1999 - 21:38 #41
todo el mundo en este segundo
arriba con brascos vamos amokk

(jeg ved godt det ikke er stavet korrekt)

Attention! AAAAAMOOOOOOKK!
Avatar billede kermit Nybegynder
17. maj 1999 - 15:50 #42
Tis og en tryllezebra
Avatar billede yebzqey Nybegynder
25. maj 1999 - 00:57 #43
Hmm... Hvad er det nu lige det her handler om? Sonofon? I don't think so...
Avatar billede yebzqey Nybegynder
25. maj 1999 - 01:59 #44
Selvom der sikkert ikke er noget svar der kan tilfredsstille dig, vil jeg prøve:

Grunden til at alle ikke har sonofon, er den, at ikke alle er lige så kvikke som du og jeg! Der er noget der oprigtigt tror at lortetelefoner som Sagem med Mobilix er svaret på alle spørgsmål, men de tager fejl!

Men vi to skal glæde os over at der er idioter som dem der køber TDK, Telia, Mobilix og hvad de billige efterligninger af sonofon nu ellers hedder. Vi skal glæde os, da der er noget der hedder konkurrence. Hvis alle købte sonofon, ville sonofon kunne sætte priserne kunstigt højt, for at tjene flere penge... Men da der findes alle disse mindre gode teleselskaber, bliver sonofon nødt til at gøre deres system bedre og billigere med flere muligheder, hvilket gavner os!
Avatar billede boa Nybegynder
25. maj 1999 - 02:09 #45
Lad mig komme med et seriøst indlæg i en seriøs diskusion:

Det er kun debile, bønder og jyder der har Sonofon (jyderne fordi Sonofon giver beskæftigelse til deres koner, som jo alle sidder og svarer på åndssvage spørgsmål fra de debile, der lige skal høre, om de kan bruge deres telefon til at hugge brænde med osv. - bønderne fordi de synes tv-reklamerne er så sjove og intelligente).
Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. maj 1999 - 02:10 #46
ej nu lyder du helt klog jeppe...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. maj 1999 - 02:13 #47
boa>> hvorfor kan du ikke lide sonofon? det er sgu da længere fremme end deres "konkurrenter"
Avatar billede boa Nybegynder
25. maj 1999 - 02:22 #48
Jeg har sgu' ikke noget specielt imod Sonofon.

Jeg synes bare det er hypermorsomt, emnet kan udløse så mange aggressioner (så jeg ville da gerne give et mindre bidrag til at holde liv i diskussionen lidt endnu).
Avatar billede boa Nybegynder
25. maj 1999 - 02:27 #49
Og lad mig lige påpege, det ikke er mig, der ikke kan stave til diskussion
(re. mit indlæg).
Det er det s..... keyboard, der springer hvert andet anslag over (desværre er det ikke mit, så havde jeg skoddet det).
Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. maj 1999 - 02:28 #50
ok... så sig noget dårligt ved sonofon.. seriøst  (andet end at suppoerterne har jysk accent)
Avatar billede boa Nybegynder
25. maj 1999 - 02:32 #51
Jamen cyberesben dog, jeg har skam ikke noget imod Sonofon.
Avatar billede boa Nybegynder
25. maj 1999 - 02:35 #52
(Man sku' næsten tro, du var bestyrelsesmedlem i foretagendet).

Ro på nu.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. maj 1999 - 02:42 #53
nej jeg synes bare sonofon er seje...

det er plat at sige noget imod sonofon
Avatar billede boa Nybegynder
25. maj 1999 - 02:44 #54
Kommer du så til at græde?
Avatar billede cybles Nybegynder
25. maj 1999 - 02:47 #55
:-))
Avatar billede boa Nybegynder
25. maj 1999 - 03:26 #56
cybles>>

Så lige lidt længere oppe i teksten, at du nævnte Grønland.
Sidder du deroppe?
Har selv været arbejdet i Qaqortoq/Julianehåb for nogle år tilbage.
Avatar billede boa Nybegynder
25. maj 1999 - 03:28 #57
(Det går sgu' godt med ordstillinger og formuleringer på det her tidspunkt af natten)
Avatar billede cybles Nybegynder
25. maj 1999 - 03:30 #58
Jepzer Boa her sidder jeg oppe i Sisimiut 100 km fra polar cirklen på 6 måned og arbejderfor en Grønlandsk koncern. Her er dejligt men koldt :-)
Avatar billede cybles Nybegynder
25. maj 1999 - 03:31 #59
tjek www.chat.gl her har jeg lavet en grønlandsk chat som folk bruger en hel del.
Avatar billede boa Nybegynder
25. maj 1999 - 04:03 #60
Ahh, ok - den vil jeg checke.
Arbejdede selv for Tele nede i Jullehåb (på banankysten) i 2-1/2 år som gnist fra '86-'89.
Men jeg vil checke din chat ud (om ikke i nat så i morgen nat - mine øjne hænger snart helt nede på kuglerne - bli'r sgu' rart at komme i seng - om nogle timer :(
Avatar billede cybles Nybegynder
25. maj 1999 - 04:07 #61
Ok jeg skal på tjeneste rejse hele næste uge men ellers er jeg altid herinde. Jeg vil også se dyner så vi ses engang i næste uge, fortsat god aften.....
Avatar billede boa Nybegynder
25. maj 1999 - 04:14 #62
Ok, vi snakkes - og tak i lige måde.
Avatar billede yebzqey Nybegynder
26. maj 1999 - 18:46 #63
Jeg har scoret et point!!!
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 1999 - 23:39 #64
Og så er det vist på tide at vi siger farvel til dette spørgsmål
Hr. CyberSNOT, det her er ihverttilfælde noget SNOT !!!!!!!!

FAT DET !!!!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
27. maj 1999 - 00:16 #65
hj>> det var bare et oplæg til en debat, og desuden giver jeg, som du kan se, kun 1 point for det, for det er jo ikke noget der er et entydigt svar på...

Hvis nogen er affended af nogle af de ting der står jer, så LAD VÆRE MED AT KIGGE I DETTE SPØRGSMÅL!!!!!!!!!!

Generer det nogen at jeg har oprettet et spørgsmål som udløser denne debat? Nææ vel?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
27. maj 1999 - 00:22 #66
det er totalt sjovt at se hvordan folk kan flippe ud over at man stiller et spørgsmål....

i er virkelig sjove at drille nogen af jer...

fat dog at det kun er sjovt at drille folk så længe de kommer med den ventede reaktion

Yebzqey>> synes du ikke også at det er et skide godt spørgsmål?

jeg vil vædde med at alle dem der har flippet ud her, er nogen som er brændt inde med et telia abbonnemt som de har forudbetalt i 3 år, inden de fandt ud af at der ikke var fuld dækning

:-Þ

Avatar billede skumfidus Nybegynder
06. juni 1999 - 11:30 #67
Tja det meget godt cyberlesbe, den eneste grund til at du kan sende gratis med Sonofon er at de ikke har stør på at takstere deres SMS'er (og så vidt jeg ved har det jo heller ik' virket de sidste 4-5 dage, jov det kom vist igen igår, RIMELIG STABILT ??) men med det samme de finder ud af det er det løb jo kørt d;o) derud over det med sponsorfon, ja det da meget genialt at man kan ringe gratis i x antal min. til ens venner o.s.v. men fuck hvor ville jeg puste mig op hvis jeg endag nede på arbejde blev ringet op og blev præsenteret for en reklame for Kim's!! ville smække røret så hårdt på igen at den anden ende vil få tinitus d;o)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. juni 1999 - 00:26 #68
skum>> i forhold til de penge man sparer er det sgu ok med sponsorfonen

og desuden så har beskederne fungeret upåklageligt i flere måneder.... undtagen lige i denne uge

og så ved sonofon godt at det er gratis, men jeg tror ikke de vil rette det
Avatar billede skumfidus Nybegynder
07. juni 1999 - 00:29 #69
Jov du kan være temelig sikker på at de vil rette det, ifølge dem selv vil de tivertifald, den eneste grund til at det ikke koster lige nu er at de ikke kan finde en måde at takstsere dem på, men okai det er stadig kanon gået at de åbner for det aligevel, det kunne de andre lære en del af.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. juni 1999 - 01:01 #70
nemlig!! det er i det hele taget sonofon der kommer først med alt

(taletid, sponsorfon, gismo og så videre)
Avatar billede theartist Nybegynder
12. juni 1999 - 16:12 #71
Neeeej.... ærgeligt at jeg først opdager denne spændende debat nu, jeg har ellers en masse jeg godt ville have sagt, men nu da i alle er kommet jer (forhåbentlig) over jeres heftige diskussion vil jeg slutte af med at nævne at jeg da har Mobilix med taletid og er glad for det og oven i købet også en SAGEM telefon som har den spændende finesse at den kan vibrere, hvilket man kan få meget glæde ud af (også med kæresten), så til yebzqey kan jeg kun sige at jeg er tilfreds, og at det virker upåklageligt, og DERFOR har jeg ikke SONOFON.

Så fik jeg også givet mit bidrag som alle andre *S
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. juni 1999 - 16:28 #72
du kan ikke sende beskeder på din lorte sagem

nokia og sonofon er det eneste der holder
Avatar billede theartist Nybegynder
12. juni 1999 - 17:06 #73
det kan jeg fra den 14. juni!!!! Din telefon kan selv være en lortetelefon...
Avatar billede theartist Nybegynder
12. juni 1999 - 17:08 #74
og så kan jeg til og med chatte på teksttv med den se her: http://www.mobilsiden.dk/nyheder/index.shtml
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. juni 1999 - 17:12 #75
hallo har du hørt om at chatte på en computer? der er ikke noget mere lamt end at chatte på et TV

og så er der gratis beskeder hos sonofon
Avatar billede theartist Nybegynder
12. juni 1999 - 19:03 #76
jeg har ikke prøvet det endnu, men det er da blevet en stor succes, så hvorfor ik´.

Ja Ja indtil det bliver fikset....

Nå der er nok folk, der er trætte af denne kategori, så det var det sidste gang jeg gav mit besyv med herinde...

men som konklusion, syntes jeg ikke der er nogen stor forskel på de danske mobilselskaber, som om de gerne vil have os til at tro det!

--:TheArtist:--
Avatar billede larz Nybegynder
12. juni 1999 - 20:16 #77
HMM, nu er der jo så meget godt om sonofon !!  så lige noget dårligt !!!!  er det mig eller stinker deres hjemmeside  ikke ret meget !!! en masse links som ikke fører til en SKID !!!!!!!
Avatar billede mårdøn Nybegynder
14. juni 1999 - 19:33 #78
Denne lille parlamenteren frem og tilbage har udviklet sig en del, siden jeg sidst besøgte den.

Indgangsvinklen er forkert. Det er ikke et spørgsmål om hvilken operatør, man er  tilmeldt og hvad det koster, men snarere hvem der betaler...

Derfor:
Det eneste der er interessant, er at få skidtet sponsoreret af sit firma. Voila!
Gratis telefon uden reklamer.

Om det så er TeleD(ic)K,mObelix eller Skufflefon er hip som hap, hyp som hop, eller det....

Hvad der er rigtig interessant er din computer, og her ved alle med bare et minimum af kvalitetssans og behagelig livsstil at:

    APPLE RULES FOREVER !!!

Alle PC'ere med "Evil Inside" burde forbydes ved dansk og europæisk lov.

Derfor lad dog Sonofon hvile i fred, og lad os bakke op om kvalitets isenkram på computersiden til os alle .....
Avatar billede cyberesben Nybegynder
15. juni 1999 - 23:04 #79
mårdøn>> nedstemt
Avatar billede partyg Nybegynder
20. maj 2001 - 21:44 #80
Ja, det lyder da fedt nok, HVIS DE VAR LANDSDÆKKENDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:-)