Avatar billede novicen Nybegynder
19. oktober 1999 - 08:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Serviceprogrammet Server

Når jeg forsøger at starte serviceprogrammet Server kommer fejlteksten "Fejl 1130. Der er ikke serverlager nok til at udføre denne komamndo."
Hvordan kan jeg få startet serviceprogrammet, så jeg kan dele drev.
Jeg har en anden maskine, som er sat op på samme måde som 'problemmaskinen', men her blev Server startet automatisk (?)  ifm. installationen.
OS = Windows NT 4.0 Workstation.
Avatar billede mr.mads Nybegynder
19. oktober 1999 - 10:32 #1
Mere RAM eller mere Virtuel hukommelse.
Mvh
Mads
Avatar billede maagen Nybegynder
20. oktober 1999 - 17:32 #2
Jeg har selv haft den samme sjove fejl, men kan ikke huske om det var det ID nummer.

Fejlbeskrivelsen er egentlig misvisende, da jeg løste problemet med en geninstallation af sidste nye service pack.

Du kan se mere på liket:
http://www.microsoft.com/TechNet/lastpage/questions/99089.htm#d

Hvis ikke det løser problemet så skrive lige hvad for noget hardware du har!
Avatar billede novicen Nybegynder
21. oktober 1999 - 09:46 #3
Lig en lille afsluttende kommentar fra mig.
Jeg læste om Eksperten i Alt Om Data, og fandt ideen spændende. Derfor prøvede jeg at få løst mit problem på denne måde.
Og det viste sig, at det lykkedes. Tak til 'maagen' for henvisningen til de artikler, der gav løsningen (geninstallation af servicepack 3) - og tak til 'mr.mads' for ulejligheden med at besvare mit spørgsmål.