Avatar billede elviscostello Nybegynder
22. december 2004 - 23:15 Der er 4 kommentarer

Flash banner

Hejsa

Jeg ville høre om der var en af jer her inde på eksperten der ville tage denne opgave at lave et top banner til mig hjemme side og et link banner jeg kan have på andre sider ?

Den handler om kongepyton morpher.

Jeg har pakket en fil med nogle billeder af de slanger jeg gerne vil have til at figurere i banneret
Jeg vil gerne have det til at se ud nogle lunde som på denne her side http://www.salmonboa.com
Hvor der er et billede til venstre og en flash til højre banner skal være på max 750x125
Teksten der skal være i højre side er navnet på min side som er www.ball-pythonmorphs.com
men der skal bare stå
Ball Python
  Morphs              Specializing in quality captive bred ball pythons

siden bliver lavet i en lys farve der er magen til denne her http://repssion.free.fr/fiche_morelia_spilota_variegata.htm

Link Banner skal være i 468x60 og ellers ind holde mange af de samme ting og dyr

Billede filerne ligger på denne adresse http://www.snake-zone.dk/temp/billeder.rar

Håber at få nogle gode respons på dette indlæg

Der vil være max point til den der laver det bedste

Med Venlig Hilsen Ricky Jørgensen
Avatar billede elviscostello Nybegynder
23. december 2004 - 16:28 #1
Kom så på banen! :)
Avatar billede snake-zone Nybegynder
24. december 2004 - 13:21 #2
tror at folk er taget på jule ferie
Avatar billede anders_lun Nybegynder
30. december 2004 - 16:35 #3
kigger lige på det her en af dagene hvis det er okay?

// Anders
Avatar billede snake-zone Nybegynder
30. december 2004 - 22:09 #4
på vejene af elviscostello så må du meget gerne se på det!!!