Avatar billede dimonepigen Nybegynder
17. marts 2001 - 13:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Bots til cs

Hvor kan man få bots til counter-strike 1.1 og hvordan installerer man dem?

Er der forresten nogen der kender nogen koder til cs fx hved jeg at der er enb kode man skriver i consollen så man kan zoome med fx en pistil der normalt ikke kan zoooooooome?

PS det er mine sidste 10 point jeg skal nok poste nogle flere i når jeg får nogen!
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
17. marts 2001 - 13:40 #1
Jeg mener at de har fået elimineret det meste snyd i version  1.1! Heldigvis da! Jeg hader snydere....
Avatar billede blood Nybegynder
17. marts 2001 - 13:44 #2
Der findes nogle få snyde koder til cs men jeg kender dem ikke da jeg ikke snyder i spil

http://bot.counter-strike.net/realbot/
http://bot.counter-strike.net/android/
Avatar billede blood Nybegynder
17. marts 2001 - 13:44 #3
Avatar billede francko00 Nybegynder
17. marts 2001 - 13:51 #4
Det er for lavt at snyde i CS, det er 133% verdens fedeste spil men snydere gør det kedeligt..... Der er ikke noget fedt ved at være rigtig god til spillet når modstanderen alligevel snyder! www.csnet.com
Avatar billede dimonepigen Nybegynder
17. marts 2001 - 13:56 #5
Jeg havde heller ikke tænkt mig at bruge det som snyd eller i multiplayer
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
17. marts 2001 - 14:09 #6
dimonepigen
du skal downloade en fil der hedder zoom.cfg fra en eller anden side, aner ikke hvor da jeg ikke har det, og ikke spiller cs

så skriver du i console

run zoom.cfg

og filen skal selvfølgelig ligge i c:sierra:cstrike
Avatar billede dimonepigen Nybegynder
17. marts 2001 - 14:57 #7
Hej thomas/tagmus

kan du ikke sende mig cfg filen hvis jeg lover ikke at bruge den i multiplayer?

Kender du ikke Jakob Brinck? han er min storebror...
Avatar billede xx007x Nybegynder
28. marts 2003 - 17:31 #8
der er få koder der virker hvis du henter dem på http://www.cheatcc.com
men der er der sv_gravity [1-700] jo lavere jo højere hoper du
Avatar billede speakfreak Nybegynder
28. marts 2003 - 17:35 #9
cheat 1 så aktiverer du cheat som Autoaim som er med i cs under opsætningen!