Avatar billede tbraestrup Nybegynder
22. december 2004 - 20:36 Der er 7 kommentarer

Kan jeg ændre mine indlæg?

Jeg er ny og er vidst kommet til at linke til sider jeg ikke bør. Det er jeg blevet gjort opmærksom på ikke er tilladt. Kan jeg ændre mine indlæg?
Avatar billede mugs Novice
22. december 2004 - 20:37 #1
Nej.
Avatar billede kalp Novice
22. december 2004 - 20:41 #2
nej men hvis du har linket til noget meget meget forkert... så kan spørgsmålet blive lukket hvis du gør en co-admin opmærksom på det..
Avatar billede kalp Novice
22. december 2004 - 20:41 #3
og du skal selv tage imod dine egne point... i dette spørgsmål altså
Avatar billede tbraestrup Nybegynder
22. december 2004 - 20:42 #4
meget forkert ved jeg ik om det er.... jeg har bare i min signatur linket til min egen side samt skrevet min mailadr. Jeg var ik klar over at dette ikke var tilladt, hehe....
Avatar billede kalp Novice
22. december 2004 - 20:52 #5
Så er det fint nok hvis du bare holder op med det fremover
Avatar billede mjl Nybegynder
23. december 2004 - 13:14 #6
;o)
Avatar billede mjl Nybegynder
23. december 2004 - 13:15 #7
Alt i orden - ville bare lige fortælle dig om reglen, inden du fik problemer - god jul!