Avatar billede brian666 Nybegynder
22. december 2004 - 19:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bundkort montering: små pinde fra kabinettet?

Jeg forsøger at montere et Soltek KT400-C bundkort, men jeg sidder fast lige nu. Jeg skal til at tilslutte alle de der små sjove pinde, som går fra kabinettet til bundkortet. Problemet er bare at jeg overhovedet ikke kan få beskrivelsen i manualen, til at passe på den beskrivelse som står på selve pindene.

På pindene står der:

Reset SW
M/B SW
HDD +/-
Power LED +/-

Og så er der to små som der intet står på.

Hvad manualen siger kan i selv se her:

http://81.169.156.245/soltek.de/soltek/download_file/Manual/socketA/VIA/KT400A11/KT400A-L-hard.pdf

Det står nederst i PDF dokumentet.

Jeg vil virkelig sætte stor pris på hvis nogle vidste hvor de forskellige pinde skal forbindes, og de har været sat til før, så jeg ved de passer.

På forhånd tak.
Avatar billede brian666 Nybegynder
22. december 2004 - 19:56 #1
Det står på side 21 for at være mere præcis.
Avatar billede t_holst Nybegynder
22. december 2004 - 21:33 #2
M/b sw: skal tilsluttes nr.2 i manualen. på side 21.
Reset sw: skal tilsluttes nr.8 i manualen
Power led +/- skal tilsluttes nr.7 i manualen
HDD +/- skal tilsluttes nr.4 i manualen.
Avatar billede brian666 Nybegynder
22. december 2004 - 21:56 #3
Mange tak, det virker fortræffeligt.
Avatar billede t_holst Nybegynder
22. december 2004 - 23:18 #4
fint.
Avatar billede brian666 Nybegynder
22. december 2004 - 23:21 #5
Jeg har trykket accepter, men jeg ved ikke helt om det virker, da jeg er helt ny her. Hvis du ikke har fået dine point, så forklar mig lige hvordan det skal gøres.

Igen, tak for svaret.
Avatar billede freehelp Praktikant
23. december 2004 - 10:12 #6
Du skal markere hans navn i boksen til venstre og tryk acceptere
Avatar billede brian666 Nybegynder
23. december 2004 - 11:09 #7
Ok, så virkede det, tak.