Avatar billede tbraestrup Nybegynder
22. december 2004 - 19:24 Der er 2 kommentarer

Ønsker feedback på noget rent grafisk

Ønsker bare lidt comments på en ny bg som jeg er igang med at lave til min bærbar. Idéer til hvad der ku gøres endnu federe osv.... http://www.braestrup.nyka.dk/irrational_big.jpg (stor fil, dvs det tager lidt tid at loade)

På forhånd tak.

TBraestrup
www.braestrup.nyka.dk
Avatar billede darkstylerdk Nybegynder
23. december 2004 - 17:21 #1
synes den er alt for fed, men det synes jeg om det meste af det du har lavet :D
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2005 - 16:31 #2
Nice... det virker som sædvanligt rigtig godt med sort/hvid og nogle skarpe farver. Jeg synes dog der mangler noget i venstre side, men kan ikke helt sætte finger på hvad.