Avatar billede troels.k.c Nybegynder
22. december 2004 - 14:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rundll32.exe

Min computer er blevet totalt langsom. Når jeg trykker Ctrl + Alt + Delete og kigger under 'Jobliste' og 'Processer' kører Rundll32.exe med næsten 100 % af CPU'ens ydeevne, det kan jo ikke være rigtigt!!! Er der nogen der kan give en hjælp på det problem? Min Hijackthis ser således ud:

Logfile of HijackThis v1.99.0

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\ibmpmsvc.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\System32\S24EvMon.exe
C:\Programmer\Sygate\SPF\smc.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\WINDOWS\system32\TpShocks.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\Programmer\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPONSCR.exe
C:\Programmer\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY_1\TpScrex.exe
C:\Programmer\IBM\Messages By IBM\ibmmessages.exe
C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCTRAY.EXE
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCWLICON.EXE
C:\WINDOWS\system32\RunDll32.exe
C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\vptray.exe
C:\Programmer\SlySoft\CloneCD\CloneCDTray.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\Unload\hpqcmon.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd.exe
C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb09.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Meaya\Popup Ad Filter\PopFilter.exe
c:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnf.exe
C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\DefWatch.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\Rtvscan.exe
C:\WINDOWS\System32\QCONSVC.EXE
C:\WINDOWS\System32\RegSrvc.exe
C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe
C:\WINDOWS\system32\UStorSrv.exe
C:\WINDOWS\system32\NOTEPAD.EXE
C:\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: DriveLetterAccess - {5CA3D70E-1895-11CF-8E15-001234567890} - C:\WINDOWS\system32\dla\tfswshx.dll
O4 - HKLM\..\Run: [S3TRAY2] S3Tray2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe irprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [TpShocks] TpShocks.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPHOTKEY] C:\PROGRA~1\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BMMLREF] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\BMMLREF.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [TPKMAPHELPER] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapAp.exe -helper
O4 - HKLM\..\Run: [TP4EX] tp4ex.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EZEJMNAP] C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [frymxins] "C:\Programmer\ATI Technologies\Fire GL 3D Studio Max\atiimxgl"
O4 - HKLM\..\Run: [ATIModeChange] Ati2mdxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UC_Start] C:\IBMTools\Updater\ucstartup.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ibmmessages] C:\Programmer\IBM\Messages By IBM\ibmmessages.exe
O4 - HKLM\..\Run: [dla] C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QCTRAY] C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCTRAY.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [QCWLICON] C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCWLICON.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [BMMGAG] RunDll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\pwrmonit.dll,StartPwrMonitor
O4 - HKLM\..\Run: [vptray] C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\vptray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CloneCDTray] "C:\Programmer\SlySoft\CloneCD\CloneCDTray.exe" /s
O4 - HKLM\..\Run: [SmcService] C:\PROGRA~1\Sygate\SPF\smc.exe -startgui
O4 - HKLM\..\Run: [CamMonitor] c:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\\Unload\hpqcmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Share-to-Web Namespace Daemon] c:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Component Manager] "C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] "C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb09.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0\bin\jusched.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ibmmessages] C:\Programmer\IBM\Messages By IBM\ibmmessages.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Popup Ad Filter] C:\Programmer\Meaya\Popup Ad Filter\PopFilter.exe
O8 - Extra context menu item: Allow Popups - C:\Programmer\Meaya\Popup Ad Filter\WhiteGetUrl.js
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0\bin\npjpi150.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0\bin\npjpi150.dll
O11 - Options group: [JAVA_IBM] Java (IBM)
O16 - DPF: {74FFE28D-2378-11D5-990C-006094235084} (IBM Access Support) - http://www-307.ibm.com/pc/support/IbmEgath.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters: Domain = Vejleamt.local
O17 - HKLM\Software\..\Telephony: DomainName = Vejleamt.local
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\Parameters: Domain = Vejleamt.local
O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip\Parameters: Domain = Vejleamt.local
O18 - Protocol: cetihpz - {CF184AD3-CDCB-4168-A3F7-8E447D129300} - C:\Programmer\HP\hpcoretech\comp\hpuiprot.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: DefWatch - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\DefWatch.exe
O23 - Service: hpdj - HP - C:\DOCUME~1\LOKALB~1\LOKALE~1\Temp\hpdj.exe
O23 - Service: IBM PM Service - Unknown - C:\WINDOWS\System32\ibmpmsvc.exe
O23 - Service: Symantec AntiVirus Client - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\Rtvscan.exe
O23 - Service: QCONSVC - IBM Corp. - C:\WINDOWS\System32\QCONSVC.EXE
O23 - Service: RegSrvc - Intel Corporation - C:\WINDOWS\System32\RegSrvc.exe
O23 - Service: Spectrum24 Event Monitor - Intel Corporation  - C:\WINDOWS\System32\S24EvMon.exe
O23 - Service: Sygate Personal Firewall - Sygate Technologies, Inc. - C:\Programmer\Sygate\SPF\smc.exe
O23 - Service: IBM KCU Service - Unknown - C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe
O23 - Service: UStorage Server Service - OTi - C:\WINDOWS\system32\UStorSrv.exe
Avatar billede madsass Nybegynder
22. december 2004 - 15:04 #1
Kan ikke se noget mistænkeligt. Men spørg på http://www.spywarefri.dk forum.
De kan få cleanet din pc HELT!
Avatar billede troels.k.c Nybegynder
22. december 2004 - 15:07 #2
God idé:-) Glædelig jul (Har løst problemet selv).
Avatar billede troels.k.c Nybegynder
22. december 2004 - 15:07 #3
God idé:-) Glædelig jul (Har løst problemet selv).